Reunió amb l'Ajuntament d'Ibi

Reunió de treball per a establir futures sinergies entre el Campus i l'Ajuntament d'Ibi.

[ 29/10/2019 ]
Reunió de treball amb l'Ajuntament d'Ibi

El Campus d'Alcoi de la UPV ha acollit una reunió de treball per a establir futures sinergies entre el Campus d'Alcoi de la Universitat Politècnica de València i l'Ajuntament d'Ibi.

Per part del consistori ibense han assistit el seu alcalde, Rafael Serralta i la tècnic de Comerç i Consum, Loli Soler.

Programa de Col·laboració UPV - FISABIO (POLISABIO) Programa de Col·laboració UPV - FISABIO (POLISABIO)
Al Campus d'Alcoi de la UPV se li han concedit 3 projectes.
Màgia de la Ciència i Tallers de Química Màgia de la Ciència i Tallers de Química
Activitats realitzades dins de la Setmana del Ciència.
Neuromàrqueting en l’alta cuina de Madrid Fusión Neuromàrqueting en l’alta cuina de Madrid Fusión
Estudi d'investigadors del Campus d'Alcoi de la UPV juntament amb la consultora Breating Brain per a Kiko Moya, xef de L’Escaleta.
Aprenent habilitats jugant al golf Aprenent habilitats jugant al golf
Estudiants del MUIOL del Campus d'Alcoi de la UPV.
Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi
VII edició del concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi - Àgora Emprenedors.
Jornades de Portes Obertes 2020-2021 Jornades de Portes Obertes 2020-2021
Per a pares i futurs alumnes el 28 de març de 2020.
Torna First Lego League Torna First Lego League
Tornem a organitzar el Torneig Classificatori de la Comunitat Valenciana First Lego League!