Reunió amb l'Ajuntament d'Ibi

Reunió de treball per a establir futures sinergies entre el Campus i l'Ajuntament d'Ibi.

[ 29/10/2019 ]
Reunió de treball amb l'Ajuntament d'Ibi

El Campus d'Alcoi de la UPV ha acollit una reunió de treball per a establir futures sinergies entre el Campus d'Alcoi de la Universitat Politècnica de València i l'Ajuntament d'Ibi.

Per part del consistori ibense han assistit el seu alcalde, Rafael Serralta i la tècnic de Comerç i Consum, Loli Soler.

Podràs Podràs
Podràs triar la UPV per mil raons.
Comunicat UPV sobre la docència Comunicat UPV sobre la docència
La institució habilitarà un model híbrid per al curs 2020/2021.
El primer és LoPrimero El primer és LoPrimero
Eres alumne preuniversitari i vols estudiar el curs que ve al Campus d'Alcoi de la UPV?
Màsters  Universitaris Màsters Universitaris
Obert el termini del 25 de maig al 12 de juny.
Premis 'FUTURO' del Campus d'Alcoi de la UPV Premis 'FUTURO' del Campus d'Alcoi de la UPV
La finalitat és premiar als millors expedients de Ciència de 4t d'ESO del curs 2019-2020.
Biblioteca només per a préstec i devolució Biblioteca només per a préstec i devolució
Des del dimarts 7 de juliol en horari de 9 a 14 i de 15 a 20 hores.