Crida Erasmus 2020-2021

Imprescindible per a poder participar en el programa Erasmus.

[ 05/11/2019 ]
Convocatoria ERASMUS

Per a poder participar en el programa Erasmus, has d'emplenar una sol·licitud online. Les sol·licituds es emplenaran, signaran i registraran de forma telemàtica a través del sistema de gestió de sol·licituds AIRE. No es lliura res en paper.

La presentació de la sol·licitud suposa l'acceptació de les bases de la convocatòria.

El termini de presentació de sol·licituds serà fins el 2 de desembre de 2019 tots dos inclusivament.

Per a aquells sol·licitants que no puguen acreditar el seu nivell d'Inglés B1 requerit, han de sol·licitar la realització de la Prova d'Idiomes (Inglés el 12/12/2019) que veuran en emplenar la sol·licitud. És vàlid tenir aprovada l'assignatura d'Inglés B1 de la teua titulació de l'EPSA.

Qualsevol dubte que tingueu podeu passar per l'oficina de Relacions Internacionals (4a planta de l'edifici de Carbonell) i us ajudarem, en HORARI de dilluns a divendres de 10.00 a 14:00h. Els dimecres l'oficina està tancada. Per favor respecteu l'horari.

Programa de Col·laboració UPV - FISABIO (POLISABIO) Programa de Col·laboració UPV - FISABIO (POLISABIO)
Al Campus d'Alcoi de la UPV se li han concedit 3 projectes.
Màgia de la Ciència i Tallers de Química Màgia de la Ciència i Tallers de Química
Activitats realitzades dins de la Setmana del Ciència.
Neuromàrqueting en l’alta cuina de Madrid Fusión Neuromàrqueting en l’alta cuina de Madrid Fusión
Estudi d'investigadors del Campus d'Alcoi de la UPV juntament amb la consultora Breating Brain per a Kiko Moya, xef de L’Escaleta.
Aprenent habilitats jugant al golf Aprenent habilitats jugant al golf
Estudiants del MUIOL del Campus d'Alcoi de la UPV.
Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi
VII edició del concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi - Àgora Emprenedors.
Jornades de Portes Obertes 2020-2021 Jornades de Portes Obertes 2020-2021
Per a pares i futurs alumnes el 28 de març de 2020.
Torna First Lego League Torna First Lego League
Tornem a organitzar el Torneig Classificatori de la Comunitat Valenciana First Lego League!