Crida Erasmus 2020-2021

Imprescindible per a poder participar en el programa Erasmus.

[ 05/11/2019 ]
Convocatoria ERASMUS

Per a poder participar en el programa Erasmus, has d'emplenar una sol·licitud online. Les sol·licituds es emplenaran, signaran i registraran de forma telemàtica a través del sistema de gestió de sol·licituds AIRE. No es lliura res en paper.

La presentació de la sol·licitud suposa l'acceptació de les bases de la convocatòria.

El termini de presentació de sol·licituds serà fins el 2 de desembre de 2019 tots dos inclusivament.

Per a aquells sol·licitants que no puguen acreditar el seu nivell d'Inglés B1 requerit, han de sol·licitar la realització de la Prova d'Idiomes (Inglés el 12/12/2019) que veuran en emplenar la sol·licitud. És vàlid tenir aprovada l'assignatura d'Inglés B1 de la teua titulació de l'EPSA.

Qualsevol dubte que tingueu podeu passar per l'oficina de Relacions Internacionals (4a planta de l'edifici de Carbonell) i us ajudarem, en HORARI de dilluns a divendres de 10.00 a 14:00h. Els dimecres l'oficina està tancada. Per favor respecteu l'horari.

Nou Campusviu digital Nou Campusviu digital
Llancem un nou periòdic Campusviu digital i interactiu.
#CogeLoQueNecesites #CogeLoQueNecesites
Iniciativa promoguda per David Candel i Víctor Bujaldón.
Prevenir rebrots de la Covid-19 Prevenir rebrots de la Covid-19
Investigadors del Campus d'Alcoi de la UPV dissenyen un model de previsió.
Els nostres estudiants a l’estranger Els nostres estudiants a l’estranger
Per la Covid-19, alguns es queden en les seues destinacions i altres tornen a Espanya.
Villenabot tornarà en 2021 amb format renovat Villenabot tornarà en 2021 amb format renovat
La il·lusió farà que el concurs es convertisca en un 'doble Villenabot' en 2021.
Màsters  Universitaris Màsters Universitaris
Obert el termini del 25 de maig al 12 de juny.
Podràs Podràs
Podràs triar la UPV per mil raons.