XIX Jornada d'Orientació Acadèmica

Al Campus d'Alcoi es pot seguir per streaming des de la Sala Multiusos.

[ 05/11/2019 ]
XIX Jornada d'Orientació Acadèmica

El dijous 28 de novembre de 2019 tindrà lloc la XIX Jornada d'Orientació Acadèmica que organitza la Universitat Politècnica de València.

La inscripció és gratuïta. Polsa ací per a inscriure't.

Et recomanem que no esperes als últims dies. Recorda que l'aforament és limitat i que la reserva de plaça es duu a terme seguint un rigorós ordre d'inscripció.

La ponència de Gerardo Echeita

La ponència “Per a quan un model d'avaluació psicopedagògica que permeta avançar cap a una educació més inclusiva?” de Gerardo Echeita, professor del Dpt. de Psicologia Evolutiva i de l'Educació de la Universitat Autònoma de Madrid, arreplega en part els resultats d'un treball. Adjuntem el resum executiu dels resultats parcials fins avui.

Les sessions tenen lloc en el Paranimf (edifici 3A) del campus de Vera (València) i es retransmeten per videoconferència als campus d'Alcoi i de Gandia. A més, aquestes jornades es poden seguir en directe per internet.

Jornada sobre Docència Inversa Jornada sobre Docència Inversa
Manera de treball basat en els resultats d'aprenentatge.
First Lego League al Campus de Alcoy First Lego League al Campus de Alcoy
Participaren més de 200 joves organitzats en 24 equips.
VIII edició del Concurs de Robòtica Mòbil VIII edició del Concurs de Robòtica Mòbil
Organitzat pel GROMEP, comptà amb un 20% més de participació.
Reunió objectius pràctiques d’empresa Reunió objectius pràctiques d’empresa
Va tenir lloc al Campus d'Alcoi de la UPV.
IX edició del concurs de Programació App Inventor ‘A’ IX edició del concurs de Programació App Inventor ‘A’
Han participat 242 alumnes de 13 centres.
Reunió entre l’Ajuntament de Villena y el Campus d’Alcoi Reunió entre l’Ajuntament de Villena y el Campus d’Alcoi
L'alcalde i la regidora d'educació han visitat el Campus d'Alcoi.
Jornades de Portes Obertes 2020-2021 Jornades de Portes Obertes 2020-2021
Per a famílies i futurs alumnes el 28 de març de 2020.