Jornada Expertise

Infraestructures del servei Públic de transport per ferrocarril. 12 de novembre.

[ 05/11/2019 ]
Jornada Expertise. Infraestructures del servei Públic de transport per ferrocarril

El proper 12 de novembre, el Col·legi Oficial d'Enginyers Graduats i Enginyers Tècnics Industrials d'Alacant organitza aquesta Jornada Expertise en el marc del concepte Industrial 4.0, potenciant disciplines com l'automatització i el control, orientant les organitzacions cap a una sostenibilitat energètica que porte cap a la transformació del model energètic.

L'esdeveniment se celebrarà en la Delegació Alacant FGV TRAM. Talleres y Cocheras del TRAM, 03560 El Campello, Alacant.

Programa:
  • 10:25: Presentació del grup i acreditació en tallers i cotxeres en Campello.
  • 10:30 Inauguració Jornada: Ponència “TRAM d’Alacant: Tecnologies d'electrificació, telecomandament i supervisió d'operacions”.
  • 12:00 Visita a les instal·lacions tècniques de FGV.
  • 14:30 Finalització de la visita en les instal·lacions de la Marina.

Jornada sobre Docència Inversa Jornada sobre Docència Inversa
Manera de treball basat en els resultats d'aprenentatge.
First Lego League al Campus de Alcoy First Lego League al Campus de Alcoy
Participaren més de 200 joves organitzats en 24 equips.
VIII edició del Concurs de Robòtica Mòbil VIII edició del Concurs de Robòtica Mòbil
Organitzat pel GROMEP, comptà amb un 20% més de participació.
Reunió objectius pràctiques d’empresa Reunió objectius pràctiques d’empresa
Va tenir lloc al Campus d'Alcoi de la UPV.
IX edició del concurs de Programació App Inventor ‘A’ IX edició del concurs de Programació App Inventor ‘A’
Han participat 242 alumnes de 13 centres.
Reunió entre l’Ajuntament de Villena y el Campus d’Alcoi Reunió entre l’Ajuntament de Villena y el Campus d’Alcoi
L'alcalde i la regidora d'educació han visitat el Campus d'Alcoi.
Jornades de Portes Obertes 2020-2021 Jornades de Portes Obertes 2020-2021
Per a famílies i futurs alumnes el 28 de març de 2020.