Jornada Expertise

Infraestructures del servei Públic de transport per ferrocarril. 12 de novembre.

[ 05/11/2019 ]
Jornada Expertise. Infraestructures del servei Públic de transport per ferrocarril

El proper 12 de novembre, el Col·legi Oficial d'Enginyers Graduats i Enginyers Tècnics Industrials d'Alacant organitza aquesta Jornada Expertise en el marc del concepte Industrial 4.0, potenciant disciplines com l'automatització i el control, orientant les organitzacions cap a una sostenibilitat energètica que porte cap a la transformació del model energètic.

L'esdeveniment se celebrarà en la Delegació Alacant FGV TRAM. Talleres y Cocheras del TRAM, 03560 El Campello, Alacant.

Programa:
  • 10:25: Presentació del grup i acreditació en tallers i cotxeres en Campello.
  • 10:30 Inauguració Jornada: Ponència “TRAM d’Alacant: Tecnologies d'electrificació, telecomandament i supervisió d'operacions”.
  • 12:00 Visita a les instal·lacions tècniques de FGV.
  • 14:30 Finalització de la visita en les instal·lacions de la Marina.

Visita de Pedro Duque al Campus d’Alcoi Visita de Pedro Duque al Campus d’Alcoi
Va conèixer de primera mà la història que envolta el campus.
Acte d'Obertura del curs 2019/2020 Acte d'Obertura del curs 2019/2020
La conferència inaugural va ser impartida per Sra. Rosa Puchades Pla.
El campus a la Fira Tots Sants de Cocentaina El campus a la Fira Tots Sants de Cocentaina
De l'1 al 3, el Campus d'Alcoi de la UPV va estar present en la Fira Tots Sants de Cocentaina.
La UPV entre les 100 millors universitats joves del món La UPV entre les 100 millors universitats joves del món
Segons el Young Universities Nature Index 2019.
I Trobada per a la dinamització del sector tèxtil I Trobada per a la dinamització del sector tèxtil
Celebrat a l'IVAM Alcoi, va tenir un gran acolliment.
Benvinguda a alumnes de màsters universitaris Benvinguda a alumnes de màsters universitaris
Els estudiants han acudit al Saló de Plens de l'Ajuntament d'Alcoi.
Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi
VII edició del concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi - Àgora Emprenedors.