Programa MERIDIES-PAS 2019/2020

Programa de mobilitat per al PAS que finança estades curtes de 3 setmanes en països d'Amèrica Llatina i Àfrica.

[ 05/11/2019 ]
Becas Meridies 2018

¿T'agradaria realitzar una estada de 3 setmanes en el marc d'un projecte de cooperació? T'agradaria aplicar els teus coneixements tècnics en projectes de cooperació al desenvolupament?

El Programa MERIDIES-PAS és un programa de mobilitat per al PAS que finança estades curtes de 3 setmanes en països d'Amèrica Llatina i Àfrica on la UPV té convenis de cooperació al desenvolupament.

Les sol·licituds es presenten des de la Intranet (AIRE) fins al 2 de desembre de 2019.

XIX Premis del Consell Social XIX Premis del Consell Social
Enrique Lores, l'ITQ, 13 estudiants i 6 docents, entre els 31 guardonats.
Màxima presencialitat possible Màxima presencialitat possible
Juan Ignacio Torregrosa López explica els detalls i novetats sobre el pròxim curs.
El primer és LoPrimero El primer és LoPrimero
Eres alumne preuniversitari i vols estudiar el curs que ve al Campus d'Alcoi de la UPV?
Bon estiu! Bon estiu!
El rector de la UPV, Francisco Mora, desitja unes felices vacances a tota la comunitat universitària.
Preinscripció al 100% Preinscripció al 100%
Existeix un altre període de preinscripció del 14 al 21 de setembre.
Pavelló esportiu convertit en gran aula Pavelló esportiu convertit en gran aula
A partir del curs 2020/2021, comptarà amb un aforament màxim de 330 estudiants.
Formalitza la teua matrícula Formalitza la teua matrícula
Coneix els terminis exactes i els passos a seguir.