Programa MERIDIES-PAS 2019/2020

Programa de mobilitat per al PAS que finança estades curtes de 3 setmanes en països d'Amèrica Llatina i Àfrica.

[ 05/11/2019 ]
Becas Meridies 2018

¿T'agradaria realitzar una estada de 3 setmanes en el marc d'un projecte de cooperació? T'agradaria aplicar els teus coneixements tècnics en projectes de cooperació al desenvolupament?

El Programa MERIDIES-PAS és un programa de mobilitat per al PAS que finança estades curtes de 3 setmanes en països d'Amèrica Llatina i Àfrica on la UPV té convenis de cooperació al desenvolupament.

Les sol·licituds es presenten des de la Intranet (AIRE) fins al 2 de desembre de 2019.

Podràs Podràs
Podràs triar la UPV per mil raons.
Comunicat UPV sobre la docència Comunicat UPV sobre la docència
La institució habilitarà un model híbrid per al curs 2020/2021.
El primer és LoPrimero El primer és LoPrimero
Eres alumne preuniversitari i vols estudiar el curs que ve al Campus d'Alcoi de la UPV?
Màsters  Universitaris Màsters Universitaris
Obert el termini del 25 de maig al 12 de juny.
Premis 'FUTURO' del Campus d'Alcoi de la UPV Premis 'FUTURO' del Campus d'Alcoi de la UPV
La finalitat és premiar als millors expedients de Ciència de 4t d'ESO del curs 2019-2020.
Biblioteca només per a préstec i devolució Biblioteca només per a préstec i devolució
Des del dimarts 7 de juliol en horari de 9 a 14 i de 15 a 20 hores.