Programa MERIDIES-PAS 2019/2020

Programa de mobilitat per al PAS que finança estades curtes de 3 setmanes en països d'Amèrica Llatina i Àfrica.

[ 05/11/2019 ]
Becas Meridies 2018

¿T'agradaria realitzar una estada de 3 setmanes en el marc d'un projecte de cooperació? T'agradaria aplicar els teus coneixements tècnics en projectes de cooperació al desenvolupament?

El Programa MERIDIES-PAS és un programa de mobilitat per al PAS que finança estades curtes de 3 setmanes en països d'Amèrica Llatina i Àfrica on la UPV té convenis de cooperació al desenvolupament.

Les sol·licituds es presenten des de la Intranet (AIRE) fins al 2 de desembre de 2019.

Jornada sobre Docència Inversa Jornada sobre Docència Inversa
Manera de treball basat en els resultats d'aprenentatge.
First Lego League al Campus de Alcoy First Lego League al Campus de Alcoy
Participaren més de 200 joves organitzats en 24 equips.
VIII edició del Concurs de Robòtica Mòbil VIII edició del Concurs de Robòtica Mòbil
Organitzat pel GROMEP, comptà amb un 20% més de participació.
Reunió objectius pràctiques d’empresa Reunió objectius pràctiques d’empresa
Va tenir lloc al Campus d'Alcoi de la UPV.
IX edició del concurs de Programació App Inventor ‘A’ IX edició del concurs de Programació App Inventor ‘A’
Han participat 242 alumnes de 13 centres.
Reunió entre l’Ajuntament de Villena y el Campus d’Alcoi Reunió entre l’Ajuntament de Villena y el Campus d’Alcoi
L'alcalde i la regidora d'educació han visitat el Campus d'Alcoi.
Jornades de Portes Obertes 2020-2021 Jornades de Portes Obertes 2020-2021
Per a famílies i futurs alumnes el 28 de març de 2020.