Programa MERIDIES-PAS 2019/2020

Programa de mobilitat per al PAS que finança estades curtes de 3 setmanes en països d'Amèrica Llatina i Àfrica.

[ 05/11/2019 ]
Becas Meridies 2018

¿T'agradaria realitzar una estada de 3 setmanes en el marc d'un projecte de cooperació? T'agradaria aplicar els teus coneixements tècnics en projectes de cooperació al desenvolupament?

El Programa MERIDIES-PAS és un programa de mobilitat per al PAS que finança estades curtes de 3 setmanes en països d'Amèrica Llatina i Àfrica on la UPV té convenis de cooperació al desenvolupament.

Les sol·licituds es presenten des de la Intranet (AIRE) fins al 2 de desembre de 2019.

Visita de Pedro Duque al Campus d’Alcoi Visita de Pedro Duque al Campus d’Alcoi
Va conèixer de primera mà la història que envolta el campus.
Acte d'Obertura del curs 2019/2020 Acte d'Obertura del curs 2019/2020
La conferència inaugural va ser impartida per Sra. Rosa Puchades Pla.
El campus a la Fira Tots Sants de Cocentaina El campus a la Fira Tots Sants de Cocentaina
De l'1 al 3, el Campus d'Alcoi de la UPV va estar present en la Fira Tots Sants de Cocentaina.
La UPV entre les 100 millors universitats joves del món La UPV entre les 100 millors universitats joves del món
Segons el Young Universities Nature Index 2019.
I Trobada per a la dinamització del sector tèxtil I Trobada per a la dinamització del sector tèxtil
Celebrat a l'IVAM Alcoi, va tenir un gran acolliment.
Benvinguda a alumnes de màsters universitaris Benvinguda a alumnes de màsters universitaris
Els estudiants han acudit al Saló de Plens de l'Ajuntament d'Alcoi.
Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi
VII edició del concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi - Àgora Emprenedors.