Programa MERIDIES-PAS 2019/2020

Programa de mobilitat per al PAS que finança estades curtes de 3 setmanes en països d'Amèrica Llatina i Àfrica.

[ 05/11/2019 ]
Becas Meridies 2018

¿T'agradaria realitzar una estada de 3 setmanes en el marc d'un projecte de cooperació? T'agradaria aplicar els teus coneixements tècnics en projectes de cooperació al desenvolupament?

El Programa MERIDIES-PAS és un programa de mobilitat per al PAS que finança estades curtes de 3 setmanes en països d'Amèrica Llatina i Àfrica on la UPV té convenis de cooperació al desenvolupament.

Les sol·licituds es presenten des de la Intranet (AIRE) fins al 2 de desembre de 2019.

Juan Ivorra, finalista del Premi SOCIEMAT Juan Ivorra, finalista del Premi SOCIEMAT
És estudiant del MUIPCM.
Amazon Campus Challenge Amazon Campus Challenge
L'equip EasyVal de la UPV ha sigut el millor dels 300 participants.
Anàlisi del trànsit en Moros i Cristians Anàlisi del trànsit en Moros i Cristians
TFM de l'alumne del Campus d'Alcoi Jarold Antonio Imán Guevara.
Premis TFG i TFM Premis TFG i TFM
S'han lliurat 12 reconeixements.
QueCovid.es QueCovid.es
Quatre estudiants del Campus d'Alcoi de la UPV han posat en marxa aquest cercador.
JARTE JARTE
Naix la primera revista d'investigació del Campus d'Alcoi UPV.
Pau Bernabeu, nou director de l'EPSA Pau Bernabeu, nou director de l'EPSA
Amb el 51,61% del vot ponderat, segons els resultats definitius.