Programa Glocal 2020

Suport a activitats de solidaritat i participació social.

[ 05/11/2019 ]
Programa Glocal 2020

El Centre de Cooperació al Desenvolupament (CCD) ha obert una nova convocatòria del “PROGRAMA GLOCAL 2020, SUPORT A ACTIVITATS DE SOLIDARITAT I PARTICIPACIÓ SOCIAL” (antic programa EpD).

A través d'aquest programa, es concedeixen fins a 1.500 euros per a la realització d'activitats solidàries que fomenten la participació social, i que versen sobre els temes següents:

• La sensibilització i formació sobre les causes de la pobresa i les desigualtats socioeconòmiques en el món actual.
  • El foment del Desenvolupament Humà Sostenible i de la justícia social.
  • La sensibilització sobre la relació local-global dels problemes de desenvolupament del món.

El termini de sol·licitud finalitza el 13 de gener de 2020 a les 14.00, havent-se de lliurar la documentació en el Registre General, documents per correu electrònic al CCD.

Les activitats es desenvoluparan de gener de 2020 fins a 30 de novembre de 2020.

Poden presentar-se:

• Alumnat oficial matriculat i alumnat de títols propis.
  • PAS
  • PDI
  • *Alumni PLUS
  • Departaments, facultats i instituts d'investigació.
  • Col·lectius o associacions de la UPV.
  • Grups de Generació Espontània.
  • Personal becari de la UPV.

Programa de Col·laboració UPV - FISABIO (POLISABIO) Programa de Col·laboració UPV - FISABIO (POLISABIO)
Al Campus d'Alcoi de la UPV se li han concedit 3 projectes.
Màgia de la Ciència i Tallers de Química Màgia de la Ciència i Tallers de Química
Activitats realitzades dins de la Setmana del Ciència.
Neuromàrqueting en l’alta cuina de Madrid Fusión Neuromàrqueting en l’alta cuina de Madrid Fusión
Estudi d'investigadors del Campus d'Alcoi de la UPV juntament amb la consultora Breating Brain per a Kiko Moya, xef de L’Escaleta.
Aprenent habilitats jugant al golf Aprenent habilitats jugant al golf
Estudiants del MUIOL del Campus d'Alcoi de la UPV.
Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi
VII edició del concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi - Àgora Emprenedors.
Jornades de Portes Obertes 2020-2021 Jornades de Portes Obertes 2020-2021
Per a pares i futurs alumnes el 28 de març de 2020.
Torna First Lego League Torna First Lego League
Tornem a organitzar el Torneig Classificatori de la Comunitat Valenciana First Lego League!