Visita de Pedro Duque al Campus d’Alcoi

Va conèixer de primera mà la Plaça Ferrándiz i Carbonell, la història que envolta el campus i Alcoi com a ciutat industrial i modernista.

[ 06/11/2019 ]
Presentació de la Setmana de la Ciència a càrrec de Pedro Duque

El Ministre en funcions de Ciència, Innovació i Universitats, Pedro Duque, va visitar el Campus d'Alcoi de la Universitat Politècnica de València (UPV), acompanyat per l'alcalde, Toni Francés, i altres personalitats.

A més de conèixer de primera mà la Plaça Ferràndiz i Carbonell, també va conèixer tota la història que embolica el campus i Alcoi com a ciutat industrial i modernista. Duc va visitar també l'edifici 'Georgina Blanes' per a conèixer els grups de Generació Espontània, grups formats per alumnes dels diferents graus del campus que treballen per a aconseguir un determinat repte.

El Ministre en funcions també va visitar el laboratori del Departament d'Enginyeria Tèxtil i Paperera (DITEXPA) per a conèixer els projectes i funcions.

La visita va finalitzar amb la signatura en el Llibre d'Or de l'Escola Politècnica Superior d'Alcoi (EPSA).

Presentada la Setmana de la Ciència

Pedro Duquetambé va presentar la Setmana de la Ciència 2019 del Campus d'Alcoi de la UPV, en la qual les conferències centrals seran impartides per dones. En la presentació també va estar present l'alcalde d'Alcoi, Toni Francés, i el director del campus, Juan Ignacio Torregrosa.

Les conferències de la #SCAlcoi19 ja han començat. Concretament en la Seu Universitària de Bocairent, amb la ponència "Nanofuturo, entre la ciència i la ficció", a càrrec de M. Ángeles Bonet, professora titular de la UPV. L'exposició "Fotciencia15" es pot visitar en el Centre Comercial Alzamora des del dimecres 6 de novembre.

Roda de premsa de presentació de la Setmana de la Ciència:

Nou Campusviu digital Nou Campusviu digital
Llancem un nou periòdic Campusviu digital i interactiu.
#CogeLoQueNecesites #CogeLoQueNecesites
Iniciativa promoguda per David Candel i Víctor Bujaldón.
Prevenir rebrots de la Covid-19 Prevenir rebrots de la Covid-19
Investigadors del Campus d'Alcoi de la UPV dissenyen un model de previsió.
Els nostres estudiants a l’estranger Els nostres estudiants a l’estranger
Per la Covid-19, alguns es queden en les seues destinacions i altres tornen a Espanya.
Villenabot tornarà en 2021 amb format renovat Villenabot tornarà en 2021 amb format renovat
La il·lusió farà que el concurs es convertisca en un 'doble Villenabot' en 2021.
Màsters  Universitaris Màsters Universitaris
Obert el termini del 25 de maig al 12 de juny.
Podràs Podràs
Podràs triar la UPV per mil raons.