Visita de Pedro Duque al Campus d’Alcoi

Va conèixer de primera mà la Plaça Ferrándiz i Carbonell, la història que envolta el campus i Alcoi com a ciutat industrial i modernista.

[ 06/11/2019 ]
Presentació de la Setmana de la Ciència a càrrec de Pedro Duque

El Ministre en funcions de Ciència, Innovació i Universitats, Pedro Duque, va visitar el Campus d'Alcoi de la Universitat Politècnica de València (UPV), acompanyat per l'alcalde, Toni Francés, i altres personalitats.

A més de conèixer de primera mà la Plaça Ferràndiz i Carbonell, també va conèixer tota la història que embolica el campus i Alcoi com a ciutat industrial i modernista. Duc va visitar també l'edifici 'Georgina Blanes' per a conèixer els grups de Generació Espontània, grups formats per alumnes dels diferents graus del campus que treballen per a aconseguir un determinat repte.

El Ministre en funcions també va visitar el laboratori del Departament d'Enginyeria Tèxtil i Paperera (DITEXPA) per a conèixer els projectes i funcions.

La visita va finalitzar amb la signatura en el Llibre d'Or de l'Escola Politècnica Superior d'Alcoi (EPSA).

Presentada la Setmana de la Ciència

Pedro Duquetambé va presentar la Setmana de la Ciència 2019 del Campus d'Alcoi de la UPV, en la qual les conferències centrals seran impartides per dones. En la presentació també va estar present l'alcalde d'Alcoi, Toni Francés, i el director del campus, Juan Ignacio Torregrosa.

Les conferències de la #SCAlcoi19 ja han començat. Concretament en la Seu Universitària de Bocairent, amb la ponència "Nanofuturo, entre la ciència i la ficció", a càrrec de M. Ángeles Bonet, professora titular de la UPV. L'exposició "Fotciencia15" es pot visitar en el Centre Comercial Alzamora des del dimecres 6 de novembre.

Roda de premsa de presentació de la Setmana de la Ciència:

Acte d'Obertura del curs 2019/2020 Acte d'Obertura del curs 2019/2020
La conferència inaugural va ser impartida per Sra. Rosa Puchades Pla.
El campus a la Fira Tots Sants de Cocentaina El campus a la Fira Tots Sants de Cocentaina
De l'1 al 3, el Campus d'Alcoi de la UPV va estar present en la Fira Tots Sants de Cocentaina.
La UPV entre les 100 millors universitats joves del món La UPV entre les 100 millors universitats joves del món
Segons el Young Universities Nature Index 2019.
I Trobada per a la dinamització del sector tèxtil I Trobada per a la dinamització del sector tèxtil
Celebrat a l'IVAM Alcoi, va tenir un gran acolliment.
Benvinguda a alumnes de màsters universitaris Benvinguda a alumnes de màsters universitaris
Els estudiants han acudit al Saló de Plens de l'Ajuntament d'Alcoi.
Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi
VII edició del concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi - Àgora Emprenedors.
Texdencia exposarà a l'IVAM CADA Alcoi Texdencia exposarà a l'IVAM CADA Alcoi
El Grup de Generació Espontània del Campus d'Alcoi participarà en una nova exposició.