Visita de Pedro Duque al Campus d’Alcoi

Va conèixer de primera mà la Plaça Ferrándiz i Carbonell, la història que envolta el campus i Alcoi com a ciutat industrial i modernista.

[ 06/11/2019 ]
Presentació de la Setmana de la Ciència a càrrec de Pedro Duque

El Ministre en funcions de Ciència, Innovació i Universitats, Pedro Duque, va visitar el Campus d'Alcoi de la Universitat Politècnica de València (UPV), acompanyat per l'alcalde, Toni Francés, i altres personalitats.

A més de conèixer de primera mà la Plaça Ferràndiz i Carbonell, també va conèixer tota la història que embolica el campus i Alcoi com a ciutat industrial i modernista. Duc va visitar també l'edifici 'Georgina Blanes' per a conèixer els grups de Generació Espontània, grups formats per alumnes dels diferents graus del campus que treballen per a aconseguir un determinat repte.

El Ministre en funcions també va visitar el laboratori del Departament d'Enginyeria Tèxtil i Paperera (DITEXPA) per a conèixer els projectes i funcions.

La visita va finalitzar amb la signatura en el Llibre d'Or de l'Escola Politècnica Superior d'Alcoi (EPSA).

Presentada la Setmana de la Ciència

Pedro Duquetambé va presentar la Setmana de la Ciència 2019 del Campus d'Alcoi de la UPV, en la qual les conferències centrals seran impartides per dones. En la presentació també va estar present l'alcalde d'Alcoi, Toni Francés, i el director del campus, Juan Ignacio Torregrosa.

Les conferències de la #SCAlcoi19 ja han començat. Concretament en la Seu Universitària de Bocairent, amb la ponència "Nanofuturo, entre la ciència i la ficció", a càrrec de M. Ángeles Bonet, professora titular de la UPV. L'exposició "Fotciencia15" es pot visitar en el Centre Comercial Alzamora des del dimecres 6 de novembre.

Roda de premsa de presentació de la Setmana de la Ciència:

Benvinguda als estudiants internacionals Benvinguda als estudiants internacionals
Un total de 60 estudiants de 20 països de tot el món estudiaran a Alcoi.
Medalla 25 Anys Medalla 25 Anys
La UPV reconeix i agraeix la seua dedicació a un total de 106 membres del PAS i PDI.
Programa de Col·laboració UPV - FISABIO (POLISABIO) Programa de Col·laboració UPV - FISABIO (POLISABIO)
Al Campus d'Alcoi de la UPV se li han concedit 3 projectes.
Màgia de la Ciència i Tallers de Química Màgia de la Ciència i Tallers de Química
Activitats realitzades dins de la Setmana del Ciència.
Neuromàrqueting en l’alta cuina de Madrid Fusión Neuromàrqueting en l’alta cuina de Madrid Fusión
Estudi d'investigadors del Campus d'Alcoi de la UPV juntament amb la consultora Breating Brain per a Kiko Moya, xef de L’Escaleta.
Aprenent habilitats jugant al golf Aprenent habilitats jugant al golf
Estudiants del MUIOL del Campus d'Alcoi de la UPV.
Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi
VII edició del concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi - Àgora Emprenedors.