Visita de Pedro Duque al Campus d’Alcoi

Va conèixer de primera mà la Plaça Ferrándiz i Carbonell, la història que envolta el campus i Alcoi com a ciutat industrial i modernista.

[ 06/11/2019 ]
Presentació de la Setmana de la Ciència a càrrec de Pedro Duque

El Ministre en funcions de Ciència, Innovació i Universitats, Pedro Duque, va visitar el Campus d'Alcoi de la Universitat Politècnica de València (UPV), acompanyat per l'alcalde, Toni Francés, i altres personalitats.

A més de conèixer de primera mà la Plaça Ferràndiz i Carbonell, també va conèixer tota la història que embolica el campus i Alcoi com a ciutat industrial i modernista. Duc va visitar també l'edifici 'Georgina Blanes' per a conèixer els grups de Generació Espontània, grups formats per alumnes dels diferents graus del campus que treballen per a aconseguir un determinat repte.

El Ministre en funcions també va visitar el laboratori del Departament d'Enginyeria Tèxtil i Paperera (DITEXPA) per a conèixer els projectes i funcions.

La visita va finalitzar amb la signatura en el Llibre d'Or de l'Escola Politècnica Superior d'Alcoi (EPSA).

Presentada la Setmana de la Ciència

Pedro Duquetambé va presentar la Setmana de la Ciència 2019 del Campus d'Alcoi de la UPV, en la qual les conferències centrals seran impartides per dones. En la presentació també va estar present l'alcalde d'Alcoi, Toni Francés, i el director del campus, Juan Ignacio Torregrosa.

Les conferències de la #SCAlcoi19 ja han començat. Concretament en la Seu Universitària de Bocairent, amb la ponència "Nanofuturo, entre la ciència i la ficció", a càrrec de M. Ángeles Bonet, professora titular de la UPV. L'exposició "Fotciencia15" es pot visitar en el Centre Comercial Alzamora des del dimecres 6 de novembre.

Roda de premsa de presentació de la Setmana de la Ciència:

Setmana de la Ciència 2019 Setmana de la Ciència 2019
La 16a Setmana de la Ciència ha sigut tot un èxit.
Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi
VII edició del concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi - Àgora Emprenedors.
Jornades de Portes Obertes 2020-2021 Jornades de Portes Obertes 2020-2021
Per a pares i futurs alumnes el 28 de març de 2019.
Torna First Lego League Torna First Lego League
Tornem a organitzar el Torneig Classificatori de la Comunitat Valenciana First Lego League!
Programa esportiu 2019/20 Programa esportiu 2019/20
Programa esportiu 2019/20 del 1r quadrimestre.
Concert de Nadal 2019 Concert de Nadal 2019
18 de desembre al Teatre del col·legi Salesians.
Programa INCIDE de la UPV Programa INCIDE de la UPV
Matrícula oberta per als cursos del segon quadrimestre.