C.D. Alcoyano

Vine a animar al CD Alcoyano el proper diumenge enfront del Crevillente Deportivo.

[ 12/11/2019 ]
Club Deportivo Alcoyano SAD

El CD Alcoyano, malgrat portar 2 jornades sense guanyar, segueix a la part alta de la classificació i és un dels pocs equips d'Espanya que es manté invicte.

Aquesta setmana rep a El Collao al Crevillente Deportivo, 7è classificat a tan sols 3 punts de la zona de play-off d'ascens i que ha guanyat 4 dels últims 5 partits disputats, si bé en la derrota va encaixar una golejada (5-1).

El partit es disputarà aquest diumenge 17 de novembre a les 17h.

L'EPSA disposa d'entrades per al sector de Gol A per a presenciar el partit.

Passa per Informació (Hall de l'edifici de Carbonell) amb el teu carnet universitari per a arreplegar la teua.

Podràs Podràs
Podràs triar la UPV per mil raons.
Màxima presencialitat possible Màxima presencialitat possible
Juan Ignacio Torregrosa López explica els detalls i novetats sobre el pròxim curs.
El primer és LoPrimero El primer és LoPrimero
Eres alumne preuniversitari i vols estudiar el curs que ve al Campus d'Alcoi de la UPV?
Màsters  Universitaris Màsters Universitaris
Obert el termini del 25 de maig al 12 de juny.
Beques i ajudes Beques i ajudes
Consulta les opcions oferides pel Ministeri, la GV i la UPV.
Cursos de valencià 2020-21 Cursos de valencià 2020-21
Nivells A2, B1, B2, C1 i C2. Inscripció fins al 18 de setembre.
Congrés Internacional de Direcció i Enginyeria de Projectes Congrés Internacional de Direcció i Enginyeria de Projectes
Finalitza la 24a edició del congrés.