Seat Textile Challenge 2020

Segona edició dels premis organitzats per la Càtedra AITEX-UPV.

[ 13/11/2019 ]
Reto ‘Seat Textile Challenge’

El proper 21 de novembre a les 12:30h a la Sala de Graus 'Roberto García Payá' (4a planta edifici Carbonell) tindrà lloc la presentació dels premis ‘SEAT TEXTILE CHALLENGE 2020’ organitzat per la Càtedra AITEX-UPV.

Aquesta activitat s'emmarca dins de la programació de la Càtedra AITEX-UPV, l'objectiu és que els estudiants de la Universitat Politècnica de València en grups multidisciplinaris promoguen noves idees innovadores enfocades a la sostenibilitat mitjançant l'aplicació de la tecnologia tèxtil en el sector d'automoció.

Aquest repte està dirigit als estudiants de la Universitat Politècnica de València de qualsevol grau o màster, que desitgen innovar en el sector automoció.

Premis

Es concedirà un primer premi de 2.000€ a l'equip guanyador, un segon premi de 1.000€ per al segon classificat i un tercer premi de 500€. A més, SEAT triarà entre tots els participants a una persona en pràctiques del perfil professional que millor s'adapte a les seues necessitats.

La final es realitzarà a la fi de març en les instal·lacions de SEAT a Martorell, on els equips finalistes podran visitar la planta de SEAT a Catalunya.

Lançament Seat Textile Challenge.:

• 1a sessió: Llançament. 21/11/2019
  • 2a sessió: Creativitat. 28/11/19
  • 3a sessió: Selecció d'idees. 12/12/19
  • 4a sessió: Prototipat. 06/02/20
  • 5a sessió: Brifing SEAT. 20/02/20

Creativitat Seat Textile Challenge:

La semifinal tindrà lloc en AITEX el 5 de març de 2020 i la final en les instal·lacions de SEAT Martorell el 26 de març de 2020.

Podràs Podràs
Podràs triar la UPV per mil raons.
Màxima presencialitat possible Màxima presencialitat possible
Juan Ignacio Torregrosa López explica els detalls i novetats sobre el pròxim curs.
El primer és LoPrimero El primer és LoPrimero
Eres alumne preuniversitari i vols estudiar el curs que ve al Campus d'Alcoi de la UPV?
Màsters  Universitaris Màsters Universitaris
Obert el termini del 25 de maig al 12 de juny.
Beques i ajudes Beques i ajudes
Consulta les opcions oferides pel Ministeri, la GV i la UPV.
Cursos de valencià 2020-21 Cursos de valencià 2020-21
Nivells A2, B1, B2, C1 i C2. Inscripció fins al 18 de setembre.
Congrés Internacional de Direcció i Enginyeria de Projectes Congrés Internacional de Direcció i Enginyeria de Projectes
Finalitza la 24a edició del congrés.