Trobada empresarial 'Prospecció digital i sostenibilitat'

El 21 de novembre, a l'Espai Àgora d'Alcoi, de 9:30 a 14:00h.

[ 13/11/2019 ]
Focus Pime i emprenedoria Prospecció digital i sostenibilitat

El 21 de novembre, a l'Espai Àgora d'Alcoi, de 9:30 a 14:00 hores, "Focus Pime i emprenedoria Prospecció digital i sostenibilitat" eunirà experiències empresarials d'èxit en el territori, ponents de luxe i entitats representatives de l'ecosistema emprenedor amb l'objectiu de generar oportunitats de negoci i impulsar l'emprenedoria.

L'esdeveniment està dirigit a pimes amb necessitats d'innovació, pimes de sectors madurs, empreses joves innovadores, emprenedors amb projectes empresarials en fase de preincubació, incubació o creació d'empresa, i potencials emprenedors que vulguen conèixer les oportunitats que ofereix l'economia circular i la transformació digital.

Programa:

• 9.30h. Oportunitats empresarials i programes de suport a l'economia circular i la bioeconomia.
  • 9.30h. Noves eines per a les empreses: Google My Business i Whatsapp Bussiness.
  • 10.30h. Casos d'èxit d'economia circular i bioeconomia.
  • 10.30h. Casos d'èxit de transformació digital.
  • 11.30h Networking-café.
  • 12:15 a 13:30 Plenari.

Podràs Podràs
Podràs triar la UPV per mil raons.
Màxima presencialitat possible Màxima presencialitat possible
Juan Ignacio Torregrosa López explica els detalls i novetats sobre el pròxim curs.
El primer és LoPrimero El primer és LoPrimero
Eres alumne preuniversitari i vols estudiar el curs que ve al Campus d'Alcoi de la UPV?
Màsters  Universitaris Màsters Universitaris
Obert el termini del 25 de maig al 12 de juny.
Beques i ajudes Beques i ajudes
Consulta les opcions oferides pel Ministeri, la GV i la UPV.
Cursos de valencià 2020-21 Cursos de valencià 2020-21
Nivells A2, B1, B2, C1 i C2. Inscripció fins al 18 de setembre.
Congrés Internacional de Direcció i Enginyeria de Projectes Congrés Internacional de Direcció i Enginyeria de Projectes
Finalitza la 24a edició del congrés.