Proves d’acreditació de coneixements de valencià

Per a membres de la comunitat universitaria de la UPV (Estudiants, Alumni PLUS UPV, PAS i PDI) i personal extern.

[ 13/11/2019 ]
Proves d'acreditació de valencià

La UPV, per mitjà del Servei de Promoció i Normalització Lingüística, publica la convocatòria de les proves per a l'acreditació de coneixements de valencià corresponents al gener de 2020, dels nivells A2, B1, B2, C1 i C2, que tindran lloc als campus universitaris de la mateixa UPV. Al Campus d’Alcoi es pot examinar dels nivells B2, C1 i C2.

Hi ha dos períodes per a la matrícula, segons es tracte de membres de la UPV o persones externes.

Dates de realització de les proves

Les proves es realitzen en dos dies diferents, l’un per a la prova oral (13 o 17 de gener) i l’altre per a la prova escrita (23 o 24 de gener), segons s’indica en els quadres de la inscripció de la convocatòria. La crida dels examinands per a la prova oral comença per la lletra Y.

L’hora exacta de la prova oral de cada examinand es publicarà en la pàgina web del Servei de Promoció i Normalització Lingüística almenys amb tres dies d’antelació.

• Períodes de matrícula segons destinataris:
    • Obert només per a la comunitat UPV (PAS, PDI, alumnat i membres d’Alumni): de l'11 al 29 de novembre (fins a les 23.59 h).
    • Obert per a les persones externes i per a la comunitat UPV: del 21 al 29 de novembre (fins a les 23.59 h).
  • Requisit: Haver complit 18 anys.
  • Taxes:
    • Alumnat UPV: 20 euros.
    • Alumni PLUS UPV: 40 euros.
    • PAS i PDI de la UPV: exempts.
    • Públic en general: 80 euros.
  • Inscripció en línia: Per a inscriure’s cal punxar en la columna "Nivell" del campus corresponent:

Si teniu cap dubte, podeu enviar un correu a cav@epsa.upv.es i us atendrem.

Més informació

Màgia de la Ciència i Tallers de Química Màgia de la Ciència i Tallers de Química
Activitats realitzades dins de la Setmana del Ciència.
Neuromàrqueting en l’alta cuina de Madrid Fusión Neuromàrqueting en l’alta cuina de Madrid Fusión
Estudi d'investigadors del Campus d'Alcoi de la UPV juntament amb la consultora Breating Brain per a Kiko Moya, xef de L’Escaleta.
Aprenent habilitats jugant al golf Aprenent habilitats jugant al golf
Estudiants del MUIOL del Campus d'Alcoi de la UPV.
Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi
VII edició del concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi - Àgora Emprenedors.
Previsió meteorològica Previsió meteorològica
Notificació del Comitè d'Emergències de l'EPSA.
Jornades de Portes Obertes 2020-2021 Jornades de Portes Obertes 2020-2021
Per a pares i futurs alumnes el 28 de març de 2020.
Torna First Lego League Torna First Lego League
Tornem a organitzar el Torneig Classificatori de la Comunitat Valenciana First Lego League!