Proves d’acreditació de coneixements de valencià

Per a membres de la comunitat universitaria de la UPV (Estudiants, Alumni PLUS UPV, PAS i PDI) i personal extern.

[ 13/11/2019 ]
Proves d'acreditació de valencià

La UPV, per mitjà del Servei de Promoció i Normalització Lingüística, publica la convocatòria de les proves per a l'acreditació de coneixements de valencià corresponents al gener de 2020, dels nivells A2, B1, B2, C1 i C2, que tindran lloc als campus universitaris de la mateixa UPV. Al Campus d’Alcoi es pot examinar dels nivells B2, C1 i C2.

Hi ha dos períodes per a la matrícula, segons es tracte de membres de la UPV o persones externes.

Dates de realització de les proves

Les proves es realitzen en dos dies diferents, l’un per a la prova oral (13 o 17 de gener) i l’altre per a la prova escrita (23 o 24 de gener), segons s’indica en els quadres de la inscripció de la convocatòria. La crida dels examinands per a la prova oral comença per la lletra Y.

L’hora exacta de la prova oral de cada examinand es publicarà en la pàgina web del Servei de Promoció i Normalització Lingüística almenys amb tres dies d’antelació.

• Períodes de matrícula segons destinataris:
    • Obert només per a la comunitat UPV (PAS, PDI, alumnat i membres d’Alumni): de l'11 al 29 de novembre (fins a les 23.59 h).
    • Obert per a les persones externes i per a la comunitat UPV: del 21 al 29 de novembre (fins a les 23.59 h).
  • Requisit: Haver complit 18 anys.
  • Taxes:
    • Alumnat UPV: 20 euros.
    • Alumni PLUS UPV: 40 euros.
    • PAS i PDI de la UPV: exempts.
    • Públic en general: 80 euros.
  • Inscripció en línia: Per a inscriure’s cal punxar en la columna "Nivell" del campus corresponent:

Si teniu cap dubte, podeu enviar un correu a cav@epsa.upv.es i us atendrem.

Més informació

XIX Premis del Consell Social XIX Premis del Consell Social
Enrique Lores, l'ITQ, 13 estudiants i 6 docents, entre els 31 guardonats.
Màxima presencialitat possible Màxima presencialitat possible
Juan Ignacio Torregrosa López explica els detalls i novetats sobre el pròxim curs.
El primer és LoPrimero El primer és LoPrimero
Eres alumne preuniversitari i vols estudiar el curs que ve al Campus d'Alcoi de la UPV?
Bon estiu! Bon estiu!
El rector de la UPV, Francisco Mora, desitja unes felices vacances a tota la comunitat universitària.
Preinscripció al 100% Preinscripció al 100%
Existeix un altre període de preinscripció del 14 al 21 de setembre.
Pavelló esportiu convertit en gran aula Pavelló esportiu convertit en gran aula
A partir del curs 2020/2021, comptarà amb un aforament màxim de 330 estudiants.
Formalitza la teua matrícula Formalitza la teua matrícula
Coneix els terminis exactes i els passos a seguir.