Torna First Lego League

Tornem a organitzar el Torneig Classificatori de la Comunitat Valenciana First Lego League!

[ 27/11/2019 ]
Torneig Clasificatori FIRST LEGO League Comunitat Valenciana 2019

El Campus d'Alcoi de la Universitat Politècnica de València torna a organitzar el Torneig Classificatori de la Comunitat Valenciana First Lego League.

Encara pots inscriure't a la competició que tindrà lloc el dissabte 8 de febrer de 2020 al Pavelló Esportiu de l'Edifici ‘Georgina Blanes’.

Us esperem a tots els que heu vingut en edicions anteriors i a altres nous competidors. El desafiament d'enguany és CITY SHAPER.

En el Desafiament CITY SHAPER, el vostre equip observarà com les ciutats i els edificis creixen, evolucionen i canvien. Junts creareu solucions innovadores per a construir un entorn on viure i treballar que perdure en el temps, utilitzant les eines i la tecnologia d'avui.

Prem en la imatge per a inscriure't:

Torneig Clasificatori de la Comunitat Valenciana 2019

Què és First Lego League?

FIRST LEGO League és el programa que permet als joves descobrir la diversió per la ciència, la tecnologia, l'enginyeria i les matemàtiques (STEM) a través d'un aprenentatge significatiu i lúdic.

El programa inspira als joves a crear idees, resoldre problemes i superar obstacles, alhora que els permet guanyar confiança en l'ús apropiat de la tecnologia. Els participants col·laboren, cooperen i desenvolupen habilitats de treball en equip imprescindibles en un món laboral dinàmic i en constant canvi.

FIRST LEGO League introdueix als participants de 10 i 16 anys en la resolució de temes reals de ciència i tecnologia que els permet aprendre processos de disseny propis de l'enginyeria.

Vols ser voluntari?

Poden ser estudiants, professors universitaris, particulars, pares, amics i familiars dels participants, persones entusiastes i compromeses que aporten el seu talent i capacitats abans, durant i després dels tornejos.

Per a això, inscriu-te en el següent enllaç.

Reunió entrenadors First Lego League

Reunió entrenadors First Lego League - Estructura i valors

FLL Desafiament CITY SHAPER 2019-2020

Més informació:

Programa de Col·laboració UPV - FISABIO (POLISABIO) Programa de Col·laboració UPV - FISABIO (POLISABIO)
Al Campus d'Alcoi de la UPV se li han concedit 3 projectes.
Màgia de la Ciència i Tallers de Química Màgia de la Ciència i Tallers de Química
Activitats realitzades dins de la Setmana del Ciència.
Neuromàrqueting en l’alta cuina de Madrid Fusión Neuromàrqueting en l’alta cuina de Madrid Fusión
Estudi d'investigadors del Campus d'Alcoi de la UPV juntament amb la consultora Breating Brain per a Kiko Moya, xef de L’Escaleta.
Aprenent habilitats jugant al golf Aprenent habilitats jugant al golf
Estudiants del MUIOL del Campus d'Alcoi de la UPV.
Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi
VII edició del concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi - Àgora Emprenedors.
Jornades de Portes Obertes 2020-2021 Jornades de Portes Obertes 2020-2021
Per a pares i futurs alumnes el 28 de març de 2020.
OHNNA, premi ‘Posem la primera pedra’ OHNNA, premi ‘Posem la primera pedra’
VIII edició dels premis impulsats per la fàbrica de Lafarge a Sagunt.