Torna First Lego League

Tornem a organitzar el Torneig Classificatori de la Comunitat Valenciana First Lego League!

[ 27/11/2019 ]
Torneig Clasificatori FIRST LEGO League Comunitat Valenciana 2019

El Campus d'Alcoi de la Universitat Politècnica de València torna a organitzar el Torneig Classificatori de la Comunitat Valenciana First Lego League.

Encara pots inscriure't a la competició que tindrà lloc el dissabte 8 de febrer de 2020 al Pavelló Esportiu de l'Edifici ‘Georgina Blanes’.

Us esperem a tots els que heu vingut en edicions anteriors i a altres nous competidors. El desafiament d'enguany és CITY SHAPER.

En el Desafiament CITY SHAPER, el vostre equip observarà com les ciutats i els edificis creixen, evolucionen i canvien. Junts creareu solucions innovadores per a construir un entorn on viure i treballar que perdure en el temps, utilitzant les eines i la tecnologia d'avui.

Prem en la imatge per a inscriure't:

Torneig Clasificatori de la Comunitat Valenciana 2019

Què és First Lego League?

FIRST LEGO League és el programa que permet als joves descobrir la diversió per la ciència, la tecnologia, l'enginyeria i les matemàtiques (STEM) a través d'un aprenentatge significatiu i lúdic.

El programa inspira als joves a crear idees, resoldre problemes i superar obstacles, alhora que els permet guanyar confiança en l'ús apropiat de la tecnologia. Els participants col·laboren, cooperen i desenvolupen habilitats de treball en equip imprescindibles en un món laboral dinàmic i en constant canvi.

FIRST LEGO League introdueix als participants de 10 i 16 anys en la resolució de temes reals de ciència i tecnologia que els permet aprendre processos de disseny propis de l'enginyeria.

Vols ser voluntari?

Poden ser estudiants, professors universitaris, particulars, pares, amics i familiars dels participants, persones entusiastes i compromeses que aporten el seu talent i capacitats abans, durant i després dels tornejos.

Per a això, inscriu-te en el següent enllaç.

Reunió entrenadors First Lego League

Reunió entrenadors First Lego League - Estructura i valors

FLL Desafiament CITY SHAPER 2019-2020

Més informació:

Podràs Podràs
Podràs triar la UPV per mil raons.
Comunicat UPV sobre la docència Comunicat UPV sobre la docència
La institució habilitarà un model híbrid per al curs 2020/2021.
El primer és LoPrimero El primer és LoPrimero
Eres alumne preuniversitari i vols estudiar el curs que ve al Campus d'Alcoi de la UPV?
Màsters  Universitaris Màsters Universitaris
Obert el termini del 25 de maig al 12 de juny.
Premis 'FUTURO' del Campus d'Alcoi de la UPV Premis 'FUTURO' del Campus d'Alcoi de la UPV
La finalitat és premiar als millors expedients de Ciència de 4t d'ESO del curs 2019-2020.
Biblioteca només per a préstec i devolució Biblioteca només per a préstec i devolució
Des del dimarts 7 de juliol en horari de 9 a 14 i de 15 a 20 hores.