Setmana de la Ciència 2019

El Campus d'Alcoi de la UPV ha tingut gran activitat durant la 16a Setmana de la Ciència, que ha sigut tot un èxit.

[ 01/12/2019 ]
Setmana de la Ciència 2019

Si no has pogut assistir a alguna de les conferències, et deixem els enllaços a fotos i vídeos perquè tornes a gaudir-les les vegades que vulgues.

De nou, volem donar les gràcies als patrocinadors i col·laboradors que han fet possible la #SCAlcoi19: Càtedra Alcoi Ciutat del Coneixement , la Diputació d'Alicant, Unión Alcoyana Seguros, Multiscan Technologies, Obra Social Caixa Ontinyent, els ajuntaments d'Alcoi, Villena, Banyeres de Mariola, Mutxamel i Bocairent, la Mancomunitat de l’Alcoià i El Comtat, Astroalcoy, IVAM CADA Alcoi i el Centre Comercial Alzamora.

A més de les conferències, també podràs trobar més vídeos com les entrevistes realitzades per Nuria Tarrazó o les signatures en el Llibre d'Or de l'EPSA.

Programa de Col·laboració UPV - FISABIO (POLISABIO) Programa de Col·laboració UPV - FISABIO (POLISABIO)
Al Campus d'Alcoi de la UPV se li han concedit 3 projectes.
Màgia de la Ciència i Tallers de Química Màgia de la Ciència i Tallers de Química
Activitats realitzades dins de la Setmana del Ciència.
Neuromàrqueting en l’alta cuina de Madrid Fusión Neuromàrqueting en l’alta cuina de Madrid Fusión
Estudi d'investigadors del Campus d'Alcoi de la UPV juntament amb la consultora Breating Brain per a Kiko Moya, xef de L’Escaleta.
Aprenent habilitats jugant al golf Aprenent habilitats jugant al golf
Estudiants del MUIOL del Campus d'Alcoi de la UPV.
Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi
VII edició del concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi - Àgora Emprenedors.
Jornades de Portes Obertes 2020-2021 Jornades de Portes Obertes 2020-2021
Per a pares i futurs alumnes el 28 de març de 2020.
Torna First Lego League Torna First Lego League
Tornem a organitzar el Torneig Classificatori de la Comunitat Valenciana First Lego League!