Jornades de Portes Obertes 2020-2021

Inscriu-te en les jornades gratuïtes per a pares i futurs alumnes i coneix el Campus d'Alcoi de la UPV, les seues titulacions i el seu dia a dia.

[ 02/12/2019 ]
Jornada de Portes Obertes en el Campus d'Alcoi de la UPV

El dissabte 28 de març de 2020, tindrà lloc al Campus d’Alcoi de la Universitat Politècnica de València (UPV) una Jornada de Portes Obertes dedicada a estudiants i familiars interessats a conèixer l'oferta formativa i les instal·lacions del campus. Les persones interessades tenen l'oportunitat de resoldre els seus dubtes sobre l'accés a la Universitat, reben tota la informació que necessiten sobre els estudis, la vida universitària de la UPV, al mateix temps que coneixen les instal·lacions del campus.

Inscriu-te a la Jornada de Portes Obertes 2020

Programa de la jornada
  • 09.50h: Recepció i benvinguda. Juan Ignacio Torregrosa, director del campus d'Alcoi.
  • 10.05h: D'on venim? Juan Francisco Picó. Director del Museu EPSA.
  • 10.15h: Cas d'èxit.
  • 10.25h: Què et trobaràs? Delegació d'Alumnes.
  • 10.30h: Estem per a ajudar-te. Servei d'Alumnat.
  • 10.40h: Preparant el teu futur. David Gutiérrez. Servei Integrat d'Ocupació.
  • 11.00h: Presentació dels directors acadèmics de les titulacions. Visita als laboratoris amb cada director acadèmic i presentació de la titulació:
    • Jorge Segura - Grau en Enginyeria Mecànica.
    • Marcos Pascual - Grau en Enginyeria Elèctrica.
    • Rubén Pérez - Grau en Enginyeria Informàtica.
    • Rafael Cantó - Grau en Enginyeria Química.
    • Margarita Valor - Grau en Enginyeria en Disseny Industrial i Desenvolupament de Productes.
    • Emilio Golf - Grau en Administració i Direcció d'Empreses (ADE).
    • Emilio Golf - Doble grau en ADE + Turisme.
    • Emilio Golf - Doble grau en ADE + Enginyeria Informàtica.
  • 11:05h: Pausa. Desdejuni.
  • 11:30h: Visita als laboratoris amb cada director/a acadèmic/a i presentació de la titulació.
  • 12:30h: Visita a les instal·lacions del campus. Presentació de projectes d'alumnes (Generació Espontània).

Per a major informació i inscripcions, les persones interessades poden posar-se en contacte amb:

Cómo arribar al Campus d'Alcoi de la UPV:

Més informació:

Programa de Col·laboració UPV - FISABIO (POLISABIO) Programa de Col·laboració UPV - FISABIO (POLISABIO)
Al Campus d'Alcoi de la UPV se li han concedit 3 projectes.
Màgia de la Ciència i Tallers de Química Màgia de la Ciència i Tallers de Química
Activitats realitzades dins de la Setmana del Ciència.
Neuromàrqueting en l’alta cuina de Madrid Fusión Neuromàrqueting en l’alta cuina de Madrid Fusión
Estudi d'investigadors del Campus d'Alcoi de la UPV juntament amb la consultora Breating Brain per a Kiko Moya, xef de L’Escaleta.
Aprenent habilitats jugant al golf Aprenent habilitats jugant al golf
Estudiants del MUIOL del Campus d'Alcoi de la UPV.
Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi
VII edició del concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi - Àgora Emprenedors.
Torna First Lego League Torna First Lego League
Tornem a organitzar el Torneig Classificatori de la Comunitat Valenciana First Lego League!
OHNNA, premi ‘Posem la primera pedra’ OHNNA, premi ‘Posem la primera pedra’
VIII edició dels premis impulsats per la fàbrica de Lafarge a Sagunt.