Concurs de Robòtica Mòbil

Torna el Concurs de Robòtica. La inscripció estarà oberta fins al 24 de gener i el concurs se celebrarà el 7 de febrer.

[ 05/12/2019 ]
VIII Concurs de Robòtica Mòbil

La Universitat Politècnica de València-Campus d’Alcoi i la Càtedra Alcoi Ciutat del Coneixement de l'Ajuntament d'Alcoi, organitzen el VIII CONCURS ROBÒTICA MÒBIL emmarcat en la XVII edició de la Setmana de la Ciència que té com a objectiu fomentar la sensibilitat de la societat espanyola cap a les activitats d'investigació científica i innovació tecnològica, i promoure la cultura científica dels ciutadans mitjançant l'accés al coneixement i a les activitats dels investigadors espanyols.

El concurs està dirigit a alumnes/as d'ESO, Batxillerat i Cicles formatius de grau mitjà i superior.

Concurs i lliurament de premis

El 7 de febrer se celebrarà el concurs i lliurament de premis.

Horari:
  • 9:00 Lliurament de dorsals.
  • 10:00 Inici de les proves classificatòries.
  • 13:00 Finals.
  • 13:30 Lliurament de premis.

Taller de programació amb ArduinoBlocks

S'impartirà de forma paral·lela al Concurs de Robòtica Mòbil i estarà impartit amb la col·laboració de Juan José López, creador de la plataforma ArduinoBlocks i de Salesians Joan XXIII.

Podràs Podràs
Podràs triar la UPV per mil raons.
Comunicat UPV sobre la docència Comunicat UPV sobre la docència
La institució habilitarà un model híbrid per al curs 2020/2021.
El primer és LoPrimero El primer és LoPrimero
Eres alumne preuniversitari i vols estudiar el curs que ve al Campus d'Alcoi de la UPV?
Màsters  Universitaris Màsters Universitaris
Obert el termini del 25 de maig al 12 de juny.
Premis 'FUTURO' del Campus d'Alcoi de la UPV Premis 'FUTURO' del Campus d'Alcoi de la UPV
La finalitat és premiar als millors expedients de Ciència de 4t d'ESO del curs 2019-2020.
Biblioteca només per a préstec i devolució Biblioteca només per a préstec i devolució
Des del dimarts 7 de juliol en horari de 9 a 14 i de 15 a 20 hores.