Programa INCIDE de la UPV

Matrícula oberta per als cursos del segon quadrimestre.

Matrícula oberta per als cursos del segon quadrimestre del Programa INCIDE de la UPV.

[ 11/12/2019 ]

El Programa INCIDE està promogut pel Vicerectorat de Responsabilitat Social i Cooperació i té com a objectiu oferir una formació inicial i facilitar eines per a la participació en entitats sense ànim de lucre i colectius ciutadans, així com l'acompliment d'activitats de voluntariat des d'un enfocament de canvi.

Cooperació al desenvolupament, consum responsable, canvi climàtic, voluntariat o participació social formen part de l’oferta del Programa INCIDE, organitzat pel Centre de Cooperació al Desenvolupament. Coneix el calendari complet i els continguts de cada curs i matricula’t.

Destaca i diferencia el teu currículum, de manera que la cooperació i acció social siguen també una eixida laboral a més d'una satisfacció personal.

Amb les hores del cursos a més podràs fer un reconeixement de crèdits.

Coneix el calendari complet i els continguts, ja pots matricular-te a través del Centre de Formació Permanent.

46 participants en el Hash Code 2020 46 participants en el Hash Code 2020
El Campus d'Alcoi de la UPV va tornar a ser un 'hub' en el Hash Code.

El rendiment acadèmic creix un 37% a la UPV amb el Pla Bolonya.
Jornada sobre Docència Inversa Jornada sobre Docència Inversa
Manera de treball basat en els resultats d'aprenentatge.
First Lego League al Campus de Alcoy First Lego League al Campus de Alcoy
Participaren més de 200 joves organitzats en 24 equips.
VIII edició del Concurs de Robòtica Mòbil VIII edició del Concurs de Robòtica Mòbil
Organitzat pel GROMEP, comptà amb un 20% més de participació.
Reunió objectius pràctiques d’empresa Reunió objectius pràctiques d’empresa
Va tenir lloc al Campus d'Alcoi de la UPV.
IX edició del concurs de Programació App Inventor ‘A’ IX edició del concurs de Programació App Inventor ‘A’
Han participat 242 alumnes de 13 centres.