Concert de Nadal 2019

18 de desembre al Teatre del col·legi Salesians.

[ 12/12/2019 ]
Concert de Nadal 2019

El proper dimecres 18 de desembre a les 20h, es celebrará al Teatre Salesians d'Alcoi el tradicional concert de Nadal en el qual actuaran junts el Cor de la Universitat Sènior i l'Agrupació Musical EPSA, tots ells dirigits perJordi Sempere, amb el següent repertori:

COR UNIVERSITAT SÈNIOR
  • Alegria en el Mon - Haendel (Segle XVII).
  • Noche de Paz - Franz Grüber.
  • O Tannenbaum - Arranj. Stefan Karpieniec (Tradicional Alemanya).
  • Adeste Fideles - Tradicional (Arranj. Frank Nordberg).
  • A la Run Run - Popular.

AGRUPACIÓ MUSICAL EPSA
  • Flashing Winds - Jan Van der Roost.
  • El Racó de l'or - Poema Sinfònic de Pérez Sanz Alcover.
  • Paradise - Oscar Navarro

I per a finalitzar, s'interpretarà el tema Cavalcada Reial a càrrec d'ambdues entitats, l'Agrupació Musical EPSA i el Cor de la Universitat Sènior.

El certamen està organitzat per la Subdirecció de Cultura, Esports, Col·legi Major i Universitat Sènior del Campus d'Alcoi, i per l'Àrea d'Igualtat, Cooperació i Assumptes socials.

Qualsevol persona, siga de la comunitat universitària o no, pot assistir fins a completar aforament. T'esperem!

Lliurament Premi Solidari 2019

Premi Solidari 2019

Durant el concert es lliuraren dos premis solidaris. El primer d'ells serà per a Fundació Novaterra a Alcoi, i el segon es lliurarà a l'estudiant del Campus, Karen Camero.

Programa de Col·laboració UPV - FISABIO (POLISABIO) Programa de Col·laboració UPV - FISABIO (POLISABIO)
Al Campus d'Alcoi de la UPV se li han concedit 3 projectes.
Màgia de la Ciència i Tallers de Química Màgia de la Ciència i Tallers de Química
Activitats realitzades dins de la Setmana del Ciència.
Neuromàrqueting en l’alta cuina de Madrid Fusión Neuromàrqueting en l’alta cuina de Madrid Fusión
Estudi d'investigadors del Campus d'Alcoi de la UPV juntament amb la consultora Breating Brain per a Kiko Moya, xef de L’Escaleta.
Aprenent habilitats jugant al golf Aprenent habilitats jugant al golf
Estudiants del MUIOL del Campus d'Alcoi de la UPV.
Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi
VII edició del concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi - Àgora Emprenedors.
Jornades de Portes Obertes 2020-2021 Jornades de Portes Obertes 2020-2021
Per a pares i futurs alumnes el 28 de març de 2020.
Torna First Lego League Torna First Lego League
Tornem a organitzar el Torneig Classificatori de la Comunitat Valenciana First Lego League!