Premis de recerca SCIE

De la Societat Científica Informàtica d'Espanya. Fins al 28 de febrer de 2020.

[ 09/01/2020 ]

Premis d'Investigació Societat Científica Informàtica d'Espanya - Fundació BBVA

La Societat Científica Informàtica d'Espanya (SCIE) i la Fundació BBVA anuncien la quarta edició dels Premis d'Investigació Societat Científica Informàtica d'Espanya - Fundació BBVA, que estarà integrada per dues modalitats de premis de periodicitat anual i àmbit estatal.

La modalitat de Premis Nacionals d'Informàtica dirigida a reconèixer la labor d'investigadors, entitats públiques i privades en l'àrea de la informàtica que han dedicat la seua carrera professional i el seu esforç a l'estudi, enfortiment i divulgació d'aquesta disciplina.

Es convoquen quatre categories de premis:

• Premi José García Santesmases.
  • Premi Aritmel.
  • Premi Ramón Llull.
  • Premi Ángela Ruiz Robles.

Joves Investigadors Informàtics

La modalitat Joves Investigadors Informàtics està destinada a distingir treballs doctorals innovadors i rellevants. Se cerca amb ella reconèixer a aquells investigadors que contribueixen al relleu generacional en aquesta disciplina cientificotècnica i al seu estudi, enfortiment i divulgació.

Premia la creativitat, originalitat i excel·lència d'aquests investigadors en els primers anys de la professió i pretén servir d'estímul perquè continuen amb la seua labor investigadora. En aquesta modalitat es concedirà un màxim de sis premis, cadascun amb la dotació bruta de 5.000€.

La documentació necessària per a concórrer a aquests premis, en qualsevol de les seues modalitats, haurà de ser enviada en format digital a l'adreça electrònica premios-informatica@fbbva.es fins les 14 hores (hora peninsular) del 28 de febrer de 2020.

Podràs Podràs
Podràs triar la UPV per mil raons.
Comunicat UPV sobre la docència Comunicat UPV sobre la docència
La institució habilitarà un model híbrid per al curs 2020/2021.
El primer és LoPrimero El primer és LoPrimero
Eres alumne preuniversitari i vols estudiar el curs que ve al Campus d'Alcoi de la UPV?
Màsters  Universitaris Màsters Universitaris
Obert el termini del 25 de maig al 12 de juny.
Premis 'FUTURO' del Campus d'Alcoi de la UPV Premis 'FUTURO' del Campus d'Alcoi de la UPV
La finalitat és premiar als millors expedients de Ciència de 4t d'ESO del curs 2019-2020.
Biblioteca només per a préstec i devolució Biblioteca només per a préstec i devolució
Des del dimarts 7 de juliol en horari de 9 a 14 i de 15 a 20 hores.