Premis de recerca SCIE

De la Societat Científica Informàtica d'Espanya. Fins al 28 de febrer de 2020.

[ 09/01/2020 ]

Premis d'Investigació Societat Científica Informàtica d'Espanya - Fundació BBVA

La Societat Científica Informàtica d'Espanya (SCIE) i la Fundació BBVA anuncien la quarta edició dels Premis d'Investigació Societat Científica Informàtica d'Espanya - Fundació BBVA, que estarà integrada per dues modalitats de premis de periodicitat anual i àmbit estatal.

La modalitat de Premis Nacionals d'Informàtica dirigida a reconèixer la labor d'investigadors, entitats públiques i privades en l'àrea de la informàtica que han dedicat la seua carrera professional i el seu esforç a l'estudi, enfortiment i divulgació d'aquesta disciplina.

Es convoquen quatre categories de premis:

• Premi José García Santesmases.
  • Premi Aritmel.
  • Premi Ramón Llull.
  • Premi Ángela Ruiz Robles.

Joves Investigadors Informàtics

La modalitat Joves Investigadors Informàtics està destinada a distingir treballs doctorals innovadors i rellevants. Se cerca amb ella reconèixer a aquells investigadors que contribueixen al relleu generacional en aquesta disciplina cientificotècnica i al seu estudi, enfortiment i divulgació.

Premia la creativitat, originalitat i excel·lència d'aquests investigadors en els primers anys de la professió i pretén servir d'estímul perquè continuen amb la seua labor investigadora. En aquesta modalitat es concedirà un màxim de sis premis, cadascun amb la dotació bruta de 5.000€.

La documentació necessària per a concórrer a aquests premis, en qualsevol de les seues modalitats, haurà de ser enviada en format digital a l'adreça electrònica premios-informatica@fbbva.es fins les 14 hores (hora peninsular) del 28 de febrer de 2020.

46 participants en el Hash Code 2020 46 participants en el Hash Code 2020
El Campus d'Alcoi de la UPV va tornar a ser un 'hub' en el Hash Code.

El rendiment acadèmic creix un 37% a la UPV amb el Pla Bolonya.
Jornada sobre Docència Inversa Jornada sobre Docència Inversa
Manera de treball basat en els resultats d'aprenentatge.
First Lego League al Campus de Alcoy First Lego League al Campus de Alcoy
Participaren més de 200 joves organitzats en 24 equips.
VIII edició del Concurs de Robòtica Mòbil VIII edició del Concurs de Robòtica Mòbil
Organitzat pel GROMEP, comptà amb un 20% més de participació.
Reunió objectius pràctiques d’empresa Reunió objectius pràctiques d’empresa
Va tenir lloc al Campus d'Alcoi de la UPV.
IX edició del concurs de Programació App Inventor ‘A’ IX edició del concurs de Programació App Inventor ‘A’
Han participat 242 alumnes de 13 centres.