Aprenent habilitats jugant al golf

Estudiants del MUIOL del Campus d'Alcoi de la UPV aprenen habilitats directives d'una forma totalment innovadora.

[ 14/01/2020 ]
Aprenent habilitats jugant al golf

Estudiants del Màster Universitari en Enginyeria d'Organització i Logística (MUIOL), que s'imparteix al Campus d'Alcoi de la Universitat Politècnica de València (UPV), han après competències directives d'una forma totalment innovadora: jugant al golf. L'activitat està emmarcada en l'assignatura 'Gestió de Recursos Humans'. L'objectiu de 'Clinic Golf' ha sigut millorar les habilitats directives tals com lideratge, treball en equip, gestió de conflictes, motivació, etc. El treball a l'aula s'ha complementat en el camp de golf, on s'ha posat en pràctica l'après.

La jornada ha començat amb la instrucció per part d'un professional del golf sobre uns coneixements mínims i de les tècniques necessàries per a realitzar aquest esport. A través de la pràctica individual, els estudiants han pogut conèixer els seus punts forts i febleses personals. L'experiència en el camp de golf ha proporcionat un estímul i un context excepcional, que contribueix de forma molt eficaç al procés d'ensenyament i aprenentatge, així com a la creació de vincles emocionals entre els assistents.

Sobre el MUIOL

L'objectiu del MUIOL és formar professionals per a l'empresa que siguen capaces d'analitzar, modelar, dissenyar, implantar i millorar sistemes complexos compostos per persones, materials, diners, informació, màquines, tecnologia i energia, amb la finalitat d'oferir productes i serveis en el menor termini i amb la major productivitat, qualitat, fiabilitat i eficiència possible.

Els seus titulats estaran capacitats per al disseny de sistemes productius i logístics subjectes a restriccions tècniques i de recursos, l'avaluació del rendiment d'aquests sistemes detectant i prioritzant àrees de millora i la gestió d'aquests sistemes en funcionament.

46 participants en el Hash Code 2020 46 participants en el Hash Code 2020
El Campus d'Alcoi de la UPV va tornar a ser un 'hub' en el Hash Code.

El rendiment acadèmic creix un 37% a la UPV amb el Pla Bolonya.
Jornada sobre Docència Inversa Jornada sobre Docència Inversa
Manera de treball basat en els resultats d'aprenentatge.
First Lego League al Campus de Alcoy First Lego League al Campus de Alcoy
Participaren més de 200 joves organitzats en 24 equips.
VIII edició del Concurs de Robòtica Mòbil VIII edició del Concurs de Robòtica Mòbil
Organitzat pel GROMEP, comptà amb un 20% més de participació.
Reunió objectius pràctiques d’empresa Reunió objectius pràctiques d’empresa
Va tenir lloc al Campus d'Alcoi de la UPV.
IX edició del concurs de Programació App Inventor ‘A’ IX edició del concurs de Programació App Inventor ‘A’
Han participat 242 alumnes de 13 centres.