Aprenent habilitats jugant al golf

Estudiants del MUIOL del Campus d'Alcoi de la UPV aprenen habilitats directives d'una forma totalment innovadora.

[ 14/01/2020 ]
Aprenent habilitats jugant al golf

Estudiants del Màster Universitari en Enginyeria d'Organització i Logística (MUIOL), que s'imparteix al Campus d'Alcoi de la Universitat Politècnica de València (UPV), han après competències directives d'una forma totalment innovadora: jugant al golf. L'activitat està emmarcada en l'assignatura 'Gestió de Recursos Humans'. L'objectiu de 'Clinic Golf' ha sigut millorar les habilitats directives tals com lideratge, treball en equip, gestió de conflictes, motivació, etc. El treball a l'aula s'ha complementat en el camp de golf, on s'ha posat en pràctica l'après.

La jornada ha començat amb la instrucció per part d'un professional del golf sobre uns coneixements mínims i de les tècniques necessàries per a realitzar aquest esport. A través de la pràctica individual, els estudiants han pogut conèixer els seus punts forts i febleses personals. L'experiència en el camp de golf ha proporcionat un estímul i un context excepcional, que contribueix de forma molt eficaç al procés d'ensenyament i aprenentatge, així com a la creació de vincles emocionals entre els assistents.

Sobre el MUIOL

L'objectiu del MUIOL és formar professionals per a l'empresa que siguen capaces d'analitzar, modelar, dissenyar, implantar i millorar sistemes complexos compostos per persones, materials, diners, informació, màquines, tecnologia i energia, amb la finalitat d'oferir productes i serveis en el menor termini i amb la major productivitat, qualitat, fiabilitat i eficiència possible.

Els seus titulats estaran capacitats per al disseny de sistemes productius i logístics subjectes a restriccions tècniques i de recursos, l'avaluació del rendiment d'aquests sistemes detectant i prioritzant àrees de millora i la gestió d'aquests sistemes en funcionament.

Coronavirus Makers Coronavirus Makers
El Campus d'Alcoi de la UPV posa a disposició 7 impressores 3D.
Castelló, Alacant i València, entre les més beneficiades Castelló, Alacant i València, entre les més beneficiades
Les mesures per a lluitar contra el COVID-19 redueixen un 64% de mitjana la contaminació de l'aire a Espanya.
Noves mesures excepcionals Noves mesures excepcionals
L'última resolució del rector modifica el funcionament de la UPV.
#QuedateEnCasa UPVAlcoi #QuedateEnCasa UPVAlcoi
Ens explicau què esteu fent durant el confinament?
Organització de la Docència Distància 2 Organització de la Docència Distància 2
Comunicat núm.2 de Direcció d'estudis.
Ajudes d'acció social Ajudes d'acció social
Obert el termini fins al 24 d'abril de 2020.
Premis Sandalio Miguel-María Aparicio Premis Sandalio Miguel-María Aparicio
Convocats per la Fundació Institució Cultural Domus.