Aprenent habilitats jugant al golf

Estudiants del MUIOL del Campus d'Alcoi de la UPV aprenen habilitats directives d'una forma totalment innovadora.

[ 14/01/2020 ]
Aprenent habilitats jugant al golf

Estudiants del Màster Universitari en Enginyeria d'Organització i Logística (MUIOL), que s'imparteix al Campus d'Alcoi de la Universitat Politècnica de València (UPV), han après competències directives d'una forma totalment innovadora: jugant al golf. L'activitat està emmarcada en l'assignatura 'Gestió de Recursos Humans'. L'objectiu de 'Clinic Golf' ha sigut millorar les habilitats directives tals com lideratge, treball en equip, gestió de conflictes, motivació, etc. El treball a l'aula s'ha complementat en el camp de golf, on s'ha posat en pràctica l'après.

La jornada ha començat amb la instrucció per part d'un professional del golf sobre uns coneixements mínims i de les tècniques necessàries per a realitzar aquest esport. A través de la pràctica individual, els estudiants han pogut conèixer els seus punts forts i febleses personals. L'experiència en el camp de golf ha proporcionat un estímul i un context excepcional, que contribueix de forma molt eficaç al procés d'ensenyament i aprenentatge, així com a la creació de vincles emocionals entre els assistents.

Sobre el MUIOL

L'objectiu del MUIOL és formar professionals per a l'empresa que siguen capaces d'analitzar, modelar, dissenyar, implantar i millorar sistemes complexos compostos per persones, materials, diners, informació, màquines, tecnologia i energia, amb la finalitat d'oferir productes i serveis en el menor termini i amb la major productivitat, qualitat, fiabilitat i eficiència possible.

Els seus titulats estaran capacitats per al disseny de sistemes productius i logístics subjectes a restriccions tècniques i de recursos, l'avaluació del rendiment d'aquests sistemes detectant i prioritzant àrees de millora i la gestió d'aquests sistemes en funcionament.

Podràs Podràs
Podràs triar la UPV per mil raons.
Comunicat UPV sobre la docència Comunicat UPV sobre la docència
La institució habilitarà un model híbrid per al curs 2020/2021.
El primer és LoPrimero El primer és LoPrimero
Eres alumne preuniversitari i vols estudiar el curs que ve al Campus d'Alcoi de la UPV?
Màsters  Universitaris Màsters Universitaris
Obert el termini del 25 de maig al 12 de juny.
Premis 'FUTURO' del Campus d'Alcoi de la UPV Premis 'FUTURO' del Campus d'Alcoi de la UPV
La finalitat és premiar als millors expedients de Ciència de 4t d'ESO del curs 2019-2020.
Biblioteca només per a préstec i devolució Biblioteca només per a préstec i devolució
Des del dimarts 7 de juliol en horari de 9 a 14 i de 15 a 20 hores.