Programa de Col·laboració UPV - FISABIO (POLISABIO)

Al Campus d'Alcoi de la UPV se li han concedit 3 projectes.

[ 22/01/2020 ]
Polisabio 2019

El Programa de col·laboració entre la Universitat Politècnica de València i la Fundació Valenciana per al Foment de la Investigació Sanitària i Biomèdica de la Comunitat Valenciana (FISABIO), anomenat Polisabio 2019, ha concedit 3 projectes del Campus d'Alcoi de la UPV.

• 'Fabricació d'endopròtesi gastroenterològiques mitjançant impressió 3D (3D Stents)' de l'investigador Teodomiro Boronat Vitoria.
  • 'Estudi d'agressors vibroacústics en unitats neonatals' de la investigadora Romina María del Rey Tormos.
  • 'Cooperació màquina-humà per a control mioelèctric de pròtesi' de l'investigador Jorge Igual García.

La finalitat d'aquesta convocatòria és donar suport i impulsar la realització d'Accions Preparatòries i Projectes d'Innovació en els quals participen de manera conjunta i coordinada personal de totes dues entitats, així com enfortir la col·laboració entre personal investigador de la UPV i personal de centres adscrits a FISABIO.

Amb aquestes accions es pretén generar sinergies entre el personal investigador i professionals dels dos organismes, que donen lloc a projectes d'investigació/innovació amb gran potencial cientificotècnic orientats cap a temes innovadors, amb atractiu per a aconseguir inversió pública i privada de convocatòries nacionals i internacionals (entre altres, el programa H2020).

46 participants en el Hash Code 2020 46 participants en el Hash Code 2020
El Campus d'Alcoi de la UPV va tornar a ser un 'hub' en el Hash Code.

El rendiment acadèmic creix un 37% a la UPV amb el Pla Bolonya.
Jornada sobre Docència Inversa Jornada sobre Docència Inversa
Manera de treball basat en els resultats d'aprenentatge.
First Lego League al Campus de Alcoy First Lego League al Campus de Alcoy
Participaren més de 200 joves organitzats en 24 equips.
VIII edició del Concurs de Robòtica Mòbil VIII edició del Concurs de Robòtica Mòbil
Organitzat pel GROMEP, comptà amb un 20% més de participació.
Reunió objectius pràctiques d’empresa Reunió objectius pràctiques d’empresa
Va tenir lloc al Campus d'Alcoi de la UPV.
IX edició del concurs de Programació App Inventor ‘A’ IX edició del concurs de Programació App Inventor ‘A’
Han participat 242 alumnes de 13 centres.