II Concurs de TFG i TFM en pro del Desenvolupament Humà Sostenible

Es premiarà el compromís amb els Objectius de Desenvolupament Sostenible (ODS) dels Treballs Final de Grau (TFG) i Treballs Final de Màster (TFM).

[ 22/01/2020 ]
Objectius de Desenvolupament Sostenibles

La Universitat Politècnica de València (UPV) convoca la segona edició de “La UPV amb els Objectius de Desenvolupament Sostenibles. II Concurs de Treballs Fi de Grau i Tesines Fi de Màster en pro del Desenvolupament Humà Sostenible”. El concurs està finançat per la Conselleria de Participació, Transparència, Cooperació i Qualitat Democràtica de la Generalitat Valenciana.

El concurs premiarà el compromís amb els Objectius de Desenvolupament Sostenible (ODS) dels Treballs Final de Grau (TFG) i Treballs Final de Màster (TFM) en l'avanç de l'Agenda 2030 per al Desenvolupament Sostenible. L'objectiu és reconèixer la participació de la comunitat universitària en els àmbits de la solidaritat, sostenibilitat i de la cooperació al desenvolupament.

Pots presentar-se les persones titulades per la UPV que hagen defensat el seu TFG o TFM, amb una nota igual o superior a 8, en els cursos 2016/2017, 2017/2018 i 2018/2019. Les persones participants hauran de lliurar una carta d'aval del tutor/a en la qual aquest/a defense els motius de la seua candidatura.

Es premiarà amb 1.000 euros a la millor TFM, i amb 500 euros als dos millors TFG, sent el termini de presentació de TFG o TFM fins al pròxim 28 de febrer de 2020.

No podran presentar-se els treballs que hagen sigut presentats en el I Concurs.

Podràs Podràs
Podràs triar la UPV per mil raons.
Comunicat UPV sobre la docència Comunicat UPV sobre la docència
La institució habilitarà un model híbrid per al curs 2020/2021.
El primer és LoPrimero El primer és LoPrimero
Eres alumne preuniversitari i vols estudiar el curs que ve al Campus d'Alcoi de la UPV?
Màsters  Universitaris Màsters Universitaris
Obert el termini del 25 de maig al 12 de juny.
Premis 'FUTURO' del Campus d'Alcoi de la UPV Premis 'FUTURO' del Campus d'Alcoi de la UPV
La finalitat és premiar als millors expedients de Ciència de 4t d'ESO del curs 2019-2020.
Biblioteca només per a préstec i devolució Biblioteca només per a préstec i devolució
Des del dimarts 7 de juliol en horari de 9 a 14 i de 15 a 20 hores.