II Concurs de TFG i TFM en pro del Desenvolupament Humà Sostenible

Es premiarà el compromís amb els Objectius de Desenvolupament Sostenible (ODS) dels Treballs Final de Grau (TFG) i Treballs Final de Màster (TFM).

[ 22/01/2020 ]
Objectius de Desenvolupament Sostenibles

La Universitat Politècnica de València (UPV) convoca la segona edició de “La UPV amb els Objectius de Desenvolupament Sostenibles. II Concurs de Treballs Fi de Grau i Tesines Fi de Màster en pro del Desenvolupament Humà Sostenible”. El concurs està finançat per la Conselleria de Participació, Transparència, Cooperació i Qualitat Democràtica de la Generalitat Valenciana.

El concurs premiarà el compromís amb els Objectius de Desenvolupament Sostenible (ODS) dels Treballs Final de Grau (TFG) i Treballs Final de Màster (TFM) en l'avanç de l'Agenda 2030 per al Desenvolupament Sostenible. L'objectiu és reconèixer la participació de la comunitat universitària en els àmbits de la solidaritat, sostenibilitat i de la cooperació al desenvolupament.

Pots presentar-se les persones titulades per la UPV que hagen defensat el seu TFG o TFM, amb una nota igual o superior a 8, en els cursos 2016/2017, 2017/2018 i 2018/2019. Les persones participants hauran de lliurar una carta d'aval del tutor/a en la qual aquest/a defense els motius de la seua candidatura.

Es premiarà amb 1.000 euros a la millor TFM, i amb 500 euros als dos millors TFG, sent el termini de presentació de TFG o TFM fins al pròxim 28 de febrer de 2020.

No podran presentar-se els treballs que hagen sigut presentats en el I Concurs.

46 participants en el Hash Code 2020 46 participants en el Hash Code 2020
El Campus d'Alcoi de la UPV va tornar a ser un 'hub' en el Hash Code.
Jornada sobre Docència Inversa Jornada sobre Docència Inversa
Manera de treball basat en els resultats d'aprenentatge.
First Lego League al Campus de Alcoy First Lego League al Campus de Alcoy
Participaren més de 200 joves organitzats en 24 equips.
VIII edició del Concurs de Robòtica Mòbil VIII edició del Concurs de Robòtica Mòbil
Organitzat pel GROMEP, comptà amb un 20% més de participació.
Reunió objectius pràctiques d’empresa Reunió objectius pràctiques d’empresa
Va tenir lloc al Campus d'Alcoi de la UPV.
IX edició del concurs de Programació App Inventor ‘A’ IX edició del concurs de Programació App Inventor ‘A’
Han participat 242 alumnes de 13 centres.
Jornades de Portes Obertes 2020-2021 Jornades de Portes Obertes 2020-2021
Per a famílies i futurs alumnes el 28 de març de 2020.