II Concurs de TFG i TFM en pro del Desenvolupament Humà Sostenible

Es premiarà el compromís amb els Objectius de Desenvolupament Sostenible (ODS) dels Treballs Final de Grau (TFG) i Treballs Final de Màster (TFM).

[ 22/01/2020 ]
Objectius de Desenvolupament Sostenibles

La Universitat Politècnica de València (UPV) convoca la segona edició de “La UPV amb els Objectius de Desenvolupament Sostenibles. II Concurs de Treballs Fi de Grau i Tesines Fi de Màster en pro del Desenvolupament Humà Sostenible”. El concurs està finançat per la Conselleria de Participació, Transparència, Cooperació i Qualitat Democràtica de la Generalitat Valenciana.

El concurs premiarà el compromís amb els Objectius de Desenvolupament Sostenible (ODS) dels Treballs Final de Grau (TFG) i Treballs Final de Màster (TFM) en l'avanç de l'Agenda 2030 per al Desenvolupament Sostenible. L'objectiu és reconèixer la participació de la comunitat universitària en els àmbits de la solidaritat, sostenibilitat i de la cooperació al desenvolupament.

Pots presentar-se les persones titulades per la UPV que hagen defensat el seu TFG o TFM, amb una nota igual o superior a 8, en els cursos 2016/2017, 2017/2018 i 2018/2019. Les persones participants hauran de lliurar una carta d'aval del tutor/a en la qual aquest/a defense els motius de la seua candidatura.

Es premiarà amb 1.000 euros a la millor TFM, i amb 500 euros als dos millors TFG, sent el termini de presentació de TFG o TFM fins al pròxim 28 de febrer de 2020.

No podran presentar-se els treballs que hagen sigut presentats en el I Concurs.

Coronavirus Makers Coronavirus Makers
El Campus d'Alcoi de la UPV posa a disposició 7 impressores 3D.
Castelló, Alacant i València, entre les més beneficiades Castelló, Alacant i València, entre les més beneficiades
Les mesures per a lluitar contra el COVID-19 redueixen un 64% de mitjana la contaminació de l'aire a Espanya.
Noves mesures excepcionals Noves mesures excepcionals
L'última resolució del rector modifica el funcionament de la UPV.
#QuedateEnCasa UPVAlcoi #QuedateEnCasa UPVAlcoi
Ens explicau què esteu fent durant el confinament?
Organització de la Docència Distància 2 Organització de la Docència Distància 2
Comunicat núm.2 de Direcció d'estudis.
Ajudes d'acció social Ajudes d'acció social
Obert el termini fins al 24 d'abril de 2020.
Premis Sandalio Miguel-María Aparicio Premis Sandalio Miguel-María Aparicio
Convocats per la Fundació Institució Cultural Domus.