Taller 'Emprenedoria social i ODS'

Docents dels centres educatius participants en el Concurs ideaT-kids han participat en el taller 'Emprenedoria social i ODS'.

[ 23/01/2020 ]
Taller 'Emprenedoria social i ODS'

El Campus d’Alcoi de la UPVja es prepara per al concurs ”ideaT-kids UPV Campus d´Alcoi” per als alumnes de centres educatius que estudien 5è o 6è curs d'Educació Primària. En aquesta edició les idees de negoci han de tenir un caràcter d'emprenedoria social i estar en línia amb els Objectius de Desenvolupament Sostenible (ODS) que planteja l'Agenda 2030. La presentació de projectes i lliurament de premis del concurs serà el 21 de maig

En aquesta edició participen els centres educatius d'Alcoi: La Salle, José Arnauda, Sagrada Família Esclaves i Salesians Sant Vicent Ferrer. Destaca també la participació de dos centres de L'Olleria, com són Isabel La Catòlica i Sanchis Guarner; el Bracal de Muro i Verge dels Dolors de Benilloba.

El present concurs té per objecte incentivar entre els alumnes de primària el desenvolupament de competències, habilitats, capacitats i aptituds en matèria d'emprenedoria alineant-se amb els Objectius de Desenvolupament Sostenible que planteja l'Agenda 2030.

En el taller s'ha explicat als professors el desenvolupament del concurs. L'objecte del concurs és que els alumnes realitzen una proposta d'emprenedoria social en línia amb els ODS. La proposta es presentarà en un lapbook utilitzant l'eina Business Model Canvas. Durant el taller, s'ha explicat als docents la metodologia a desenvolupar i es realitzarà un lapbook d'exemple.

Més informació

Podràs Podràs
Podràs triar la UPV per mil raons.
Dispensa d'assistència presencial Dispensa d'assistència presencial
Per als estudiants de màster.
Màsters  Universitaris Màsters Universitaris
Obert el termini del 25 de maig al 12 de juny.
Inici del curs 2020-21
Coneix el model d'ensenyament i les dates acordades pels rectors i la GV.
10 dies de dol oficial 10 dies de dol oficial
Avui dimecres, a les 12 h, minut de silenci per les víctimes de la pandèmia.
Horaris, reunions, viatges... Horaris, reunions, viatges...
Consulta la nova resolució del Rectorat per a la incorporació progressiva.
Nou Campusviu digital Nou Campusviu digital
Llancem un nou periòdic Campusviu digital i interactiu.