Taller 'Emprenedoria social i ODS'

Docents dels centres educatius participants en el Concurs ideaT-kids han participat en el taller 'Emprenedoria social i ODS'.

[ 23/01/2020 ]
Taller 'Emprenedoria social i ODS'

El Campus d’Alcoi de la UPVja es prepara per al concurs ”ideaT-kids UPV Campus d´Alcoi” per als alumnes de centres educatius que estudien 5è o 6è curs d'Educació Primària. En aquesta edició les idees de negoci han de tenir un caràcter d'emprenedoria social i estar en línia amb els Objectius de Desenvolupament Sostenible (ODS) que planteja l'Agenda 2030. La presentació de projectes i lliurament de premis del concurs serà el 21 de maig

En aquesta edició participen els centres educatius d'Alcoi: La Salle, José Arnauda, Sagrada Família Esclaves i Salesians Sant Vicent Ferrer. Destaca també la participació de dos centres de L'Olleria, com són Isabel La Catòlica i Sanchis Guarner; el Bracal de Muro i Verge dels Dolors de Benilloba.

El present concurs té per objecte incentivar entre els alumnes de primària el desenvolupament de competències, habilitats, capacitats i aptituds en matèria d'emprenedoria alineant-se amb els Objectius de Desenvolupament Sostenible que planteja l'Agenda 2030.

En el taller s'ha explicat als professors el desenvolupament del concurs. L'objecte del concurs és que els alumnes realitzen una proposta d'emprenedoria social en línia amb els ODS. La proposta es presentarà en un lapbook utilitzant l'eina Business Model Canvas. Durant el taller, s'ha explicat als docents la metodologia a desenvolupar i es realitzarà un lapbook d'exemple.

Més informació

46 participants en el Hash Code 2020 46 participants en el Hash Code 2020
El Campus d'Alcoi de la UPV va tornar a ser un 'hub' en el Hash Code.
Jornada sobre Docència Inversa Jornada sobre Docència Inversa
Manera de treball basat en els resultats d'aprenentatge.
First Lego League al Campus de Alcoy First Lego League al Campus de Alcoy
Participaren més de 200 joves organitzats en 24 equips.
VIII edició del Concurs de Robòtica Mòbil VIII edició del Concurs de Robòtica Mòbil
Organitzat pel GROMEP, comptà amb un 20% més de participació.
Reunió objectius pràctiques d’empresa Reunió objectius pràctiques d’empresa
Va tenir lloc al Campus d'Alcoi de la UPV.
IX edició del concurs de Programació App Inventor ‘A’ IX edició del concurs de Programació App Inventor ‘A’
Han participat 242 alumnes de 13 centres.
Jornades de Portes Obertes 2020-2021 Jornades de Portes Obertes 2020-2021
Per a famílies i futurs alumnes el 28 de març de 2020.