OHHNA, premi ‘Posem la primera pedra’

VIII edició dels premis “Posem la Primera Pedra”, impulsats per la fàbrica de Lafarge a Sagunt (Grup LafargeHolcim).

[ 24/01/2020 ]
OHNNA, premi ‘Posem la primera pedra’

L'empresa OHHNA, una marca de roba urbana i sostenible per a la dona, ha sigut el projecte guanyador de la VIII Edició dels premis “

Posem la Primera Pedra”, impulsats per la fàbrica de Lafarge a Sagunt (Grup LafargeHolcim). L'empresa va ser assessorada per IDEAS UPV Campus d'Alcoi.

OHHNA confecciona roba de punt d'alta qualitat per a la dona des de la seua fàbrica de Cocentaina, s'ha alçat amb el primer premi dotat amb 6.000 euros. La proposta de negoci es basa en la fabricació amb matèries primeres naturals i orgàniques, així com per la seua aposta pel reciclatge de les peces per part de les seues clientes.

El jurat d'aquest certamen, compost per Laura Martínez de la càtedra INCREA (Innovació, Creativitat i Aprenentatge) de la Universitat de Castelló-Jaume I; María Márquez, cap de Secció IDEES de la Universitat Politècnica de València; Álvaro Paricio, tècnic de l'àrea de Promoció Econòmica de l'Ajuntament de Sagunt i Ester Pérez, responsable de RH de LafargeHolcim, va triar als guanyadors aplicant criteris com l'originalitat de la idea, la viabilitat econòmica, financera i tècnica del projecte i que fóra responsable des del punt de vista social i mediambiental.

Els 4.000 euros del segon premi han sigut per a Trazable, una plataforma de traçabilitat basada en blockchain i pensada per a la indústria alimentària.

Podràs Podràs
Podràs triar la UPV per mil raons.
Comunicat UPV sobre la docència Comunicat UPV sobre la docència
La institució habilitarà un model híbrid per al curs 2020/2021.
El primer és LoPrimero El primer és LoPrimero
Eres alumne preuniversitari i vols estudiar el curs que ve al Campus d'Alcoi de la UPV?
Màsters  Universitaris Màsters Universitaris
Obert el termini del 25 de maig al 12 de juny.
Premis 'FUTURO' del Campus d'Alcoi de la UPV Premis 'FUTURO' del Campus d'Alcoi de la UPV
La finalitat és premiar als millors expedients de Ciència de 4t d'ESO del curs 2019-2020.
Biblioteca només per a préstec i devolució Biblioteca només per a préstec i devolució
Des del dimarts 7 de juliol en horari de 9 a 14 i de 15 a 20 hores.