OHHNA, premi ‘Posem la primera pedra’

VIII edició dels premis “Posem la Primera Pedra”, impulsats per la fàbrica de Lafarge a Sagunt (Grup LafargeHolcim).

[ 24/01/2020 ]
OHNNA, premi ‘Posem la primera pedra’

L'empresa OHHNA, una marca de roba urbana i sostenible per a la dona, ha sigut el projecte guanyador de la VIII Edició dels premis “

Posem la Primera Pedra”, impulsats per la fàbrica de Lafarge a Sagunt (Grup LafargeHolcim). L'empresa va ser assessorada per IDEAS UPV Campus d'Alcoi.

OHHNA confecciona roba de punt d'alta qualitat per a la dona des de la seua fàbrica de Cocentaina, s'ha alçat amb el primer premi dotat amb 6.000 euros. La proposta de negoci es basa en la fabricació amb matèries primeres naturals i orgàniques, així com per la seua aposta pel reciclatge de les peces per part de les seues clientes.

El jurat d'aquest certamen, compost per Laura Martínez de la càtedra INCREA (Innovació, Creativitat i Aprenentatge) de la Universitat de Castelló-Jaume I; María Márquez, cap de Secció IDEES de la Universitat Politècnica de València; Álvaro Paricio, tècnic de l'àrea de Promoció Econòmica de l'Ajuntament de Sagunt i Ester Pérez, responsable de RH de LafargeHolcim, va triar als guanyadors aplicant criteris com l'originalitat de la idea, la viabilitat econòmica, financera i tècnica del projecte i que fóra responsable des del punt de vista social i mediambiental.

Els 4.000 euros del segon premi han sigut per a Trazable, una plataforma de traçabilitat basada en blockchain i pensada per a la indústria alimentària.

Coronavirus Makers Coronavirus Makers
El Campus d'Alcoi de la UPV posa a disposició 7 impressores 3D.
Castelló, Alacant i València, entre les més beneficiades Castelló, Alacant i València, entre les més beneficiades
Les mesures per a lluitar contra el COVID-19 redueixen un 64% de mitjana la contaminació de l'aire a Espanya.
Noves mesures excepcionals Noves mesures excepcionals
L'última resolució del rector modifica el funcionament de la UPV.
#QuedateEnCasa UPVAlcoi #QuedateEnCasa UPVAlcoi
Ens explicau què esteu fent durant el confinament?
Organització de la Docència Distància 2 Organització de la Docència Distància 2
Comunicat núm.2 de Direcció d'estudis.
Ajudes d'acció social Ajudes d'acció social
Obert el termini fins al 24 d'abril de 2020.
Premis Sandalio Miguel-María Aparicio Premis Sandalio Miguel-María Aparicio
Convocats per la Fundació Institució Cultural Domus.