LXXVIII Conferència DIFUTEC

MERCADONA TECH UNA HISTÒRIA D'ENCISAMS, RUSCOS, WEBS DE MERDA, EXTREME PROGRAMMING I FEEDBACK LOOPS. Dijous 27 de febrer de 2020 a les 19h.

[ 14/02/2020 ]

El dijous 27 de febrer a les 19h tindrà lloc a la Sala de Graus 'Roberto García Payá' de l'edifici Carbonell la LXXVIII Conferència DIFUTEC: MERCADONA TECH UNA HISTÒRIA DE ENCISAMS, RUSCOS, WEBS DE MERDA, EXTREME PROGRAMMING I FEEDBACK LOOPS. La conferència serà impartida per Fernando Díaz, CTO en @mercadonatech.

En aquesta xarrada veurem que les spinoff estan de moda, la gran empresa cerca formes per a ser més àgil i competitiva en el món digital, en aquesta xarrada s'intentarà donar visibilitat sobre Mercadona Tech, la spinoff de Mercadona que es dedica a vendre encisams online.

La jornada és GRATUÏTA i la inscripció prèvia és necessària.

Per a inscriure's, enviar un email a institutoideasservipoli@hotmail.com.

Més informació:

Podràs Podràs
Podràs triar la UPV per mil raons.
Dispensa d'assistència presencial Dispensa d'assistència presencial
Per als estudiants de màster.
Màsters  Universitaris Màsters Universitaris
Obert el termini del 25 de maig al 12 de juny.
10 dies de dol oficial 10 dies de dol oficial
Avui dimecres, a les 12 h, minut de silenci per les víctimes de la pandèmia.
Inici del curs 2020-21
Coneix el model d'ensenyament i les dates acordades pels rectors i la GV.
Horaris, reunions, viatges... Horaris, reunions, viatges...
Consulta la nova resolució del Rectorat per a la incorporació progressiva.
Com garantir les recomanacions sanitàries de distància? Com garantir les recomanacions sanitàries de distància?
La UPV posa en marxa un mapa de densitat en temps real per a evitar aglomeracions.