Reunió entre l’Ajuntament de Villena y el Campus d’Alcoi

L'alcalde, Fulgencio José Cerdán i la regidora d'Educació, Elena Benítez, han visitat el Campus d'Alcoi de la UPV.

[ 04/02/2020 ]
Reunió entre l’Ajuntament de Villena y el Campus d’Alcoi

L'alcalde de Villena, Fulgencio José Cerdán, i la regidora d'educació, Elena Benítez, han visitat el Campus d'Alcoi de la UPV.

En la reunió s'ha repassat les activitats de 2019 emmarcades en la Seu Universitària que el campus té a Villena. Aquesta Seu es va inaugurar oficialment el dimecres 17 de febrer de 2016.

La intenció per les dues parts és continuar col·laborant conjuntament en les diferents activitats. A més, el concurs de Robòtica 'Villenabot' ha sigut molt valorat per les dues entitats, ja que és una activitat prioritària. El concurs ha arribat ja a la seua tercera edició, que es va celebrar en l'IES Hermanos Amorós.

Des del curs 2015/2016, s'han celebrat activitats com a conferències de la Setmana de la Ciència, taules redones, visites per part d'estudiants Erasmus o diferents esdeveniments en l'IES Las Fuentes.

La reunió ha servit per a posar sobre la taula noves propostes de col·laboració en activitats que es realitzaran durant els pròxims mesos. La idea de l'equip de govern és ampliar els llaços i activitats que durant tot l'any uneixen a l'Ajuntament de Villena i a la UPV d'Alcoi com són la Setmana de la Ciència, taules redones o conferències.

La UPV supera amb nota l’inici de la docència virtual La UPV supera amb nota l’inici de la docència virtual
Més de 16.000 usuaris actius en Microsoft Teams i prop de 10.000 en Office 365.
Comunicat de Direcció Comunicat de Direcció
Restriccions en l'accés al Campus d'Alcoi.
Coronavirus Makers Coronavirus Makers
El Campus d'Alcoi de la UPV posa a disposició 7 impressores 3D.
Organització de la Docència Distància 2 Organització de la Docència Distància 2
Comunicat núm.2 de Direcció d'estudis.
Castelló, Alacant i València, entre les més beneficiades Castelló, Alacant i València, entre les més beneficiades
Les mesures per a lluitar contra el COVID-19 redueixen un 64% de mitjana la contaminació de l'aire a Espanya.
Noves mesures excepcionals Noves mesures excepcionals
L'última resolució del rector modifica el funcionament de la UPV.
Vicerectorat d'Alumnat Vicerectorat d'Alumnat
Comunicat del Vicerectorat d'Alumnat, Cultura i Esport.