Reunió entre l’Ajuntament de Villena y el Campus d’Alcoi

L'alcalde, Fulgencio José Cerdán i la regidora d'Educació, Elena Benítez, han visitat el Campus d'Alcoi de la UPV.

[ 04/02/2020 ]
Reunió entre l’Ajuntament de Villena y el Campus d’Alcoi

L'alcalde de Villena, Fulgencio José Cerdán, i la regidora d'educació, Elena Benítez, han visitat el Campus d'Alcoi de la UPV.

En la reunió s'ha repassat les activitats de 2019 emmarcades en la Seu Universitària que el campus té a Villena. Aquesta Seu es va inaugurar oficialment el dimecres 17 de febrer de 2016.

La intenció per les dues parts és continuar col·laborant conjuntament en les diferents activitats. A més, el concurs de Robòtica 'Villenabot' ha sigut molt valorat per les dues entitats, ja que és una activitat prioritària. El concurs ha arribat ja a la seua tercera edició, que es va celebrar en l'IES Hermanos Amorós.

Des del curs 2015/2016, s'han celebrat activitats com a conferències de la Setmana de la Ciència, taules redones, visites per part d'estudiants Erasmus o diferents esdeveniments en l'IES Las Fuentes.

La reunió ha servit per a posar sobre la taula noves propostes de col·laboració en activitats que es realitzaran durant els pròxims mesos. La idea de l'equip de govern és ampliar els llaços i activitats que durant tot l'any uneixen a l'Ajuntament de Villena i a la UPV d'Alcoi com són la Setmana de la Ciència, taules redones o conferències.

Podràs Podràs
Podràs triar la UPV per mil raons.
Màxima presencialitat Màxima presencialitat
Juan Ignacio Torregrosa López explica els detalls i novetats sobre el pròxim curs.
El primer és LoPrimero El primer és LoPrimero
Eres alumne preuniversitari i vols estudiar el curs que ve al Campus d'Alcoi de la UPV?
Màsters  Universitaris Màsters Universitaris
Obert el termini del 25 de maig al 12 de juny.
Congrés Internacional de Direcció i Enginyeria de Projectes Congrés Internacional de Direcció i Enginyeria de Projectes
Finalitza la 24a edició del congrés.
Comunicat UPV sobre la docència Comunicat UPV sobre la docència
La institució habilitarà un model híbrid per al curs 2020/2021.
Biblioteca només per a préstec i devolució Biblioteca només per a préstec i devolució
Des del dimarts 7 de juliol en horari de 9 a 14 i de 15 a 20 hores.