'Punt i seguim. La vida pot més'

Inaugurada l'exposició que podrà veure's al Campus d'Alcoi de la UPV fins al 17 de febrer.

[ 05/02/2020 ]
Inagurada la exposición 'Punto y seguido''

La Sala Multiusos del Campus de Alcoy de la Universitat Politècnica de València (UPV) acogió el martes 4 de febrero la inauguración de la muestra 'Punto y seguimos. La vida puede más'. Estará abierta al público en general hasta el 17 de febrero de este 2020 en horario de 10 a 13:30h. y tarde de 16 a 20h.

En la inauguración participaron Rosa Puchades Pla, vicerrectora de Responsabilidad Social y Cooperación de la UPV; el director del Campus de Alcoy de la UPV, Juan Ignacio Torregrosa López; la Subdirectora de Cultura, Deportes, Colegio Mayor y Universidad Sénior, Rosa Vercher Pérez; y el Jesuita, Pedro Aliaga. A la inauguración también han asistido representantes del Ayuntamiento de Alcoy, de entidades sociales y miembros de la comunidad universitaria.

Esta exposición fotográfica itinerante, que llega al campus, está compuesta por 27 roll-ups con fotografías de Fernando Mármol y su objetivo es visibilizar y sensibilizar ante la situación de abuso y explotación de personas. Las líneas argumentales de la muestra son el drama vivido, la indiferencia de la sociedad, y la esperanza en la construcción de un futuro libre de la explotación.

Podràs Podràs
Podràs triar la UPV per mil raons.
Dispensa d'assistència presencial Dispensa d'assistència presencial
Per als estudiants de màster.
Màsters  Universitaris Màsters Universitaris
Obert el termini del 25 de maig al 12 de juny.
Inici del curs 2020-21
Coneix el model d'ensenyament i les dates acordades pels rectors i la GV.
10 dies de dol oficial 10 dies de dol oficial
Avui dimecres, a les 12 h, minut de silenci per les víctimes de la pandèmia.
Horaris, reunions, viatges... Horaris, reunions, viatges...
Consulta la nova resolució del Rectorat per a la incorporació progressiva.
Nou Campusviu digital Nou Campusviu digital
Llancem un nou periòdic Campusviu digital i interactiu.