IX edició del concurs de Programació App Inventor ‘A’

S'ha celebrat per primera vegada en el pavelló esportiu de l'edifici Georgina Blanes i han participat 242 alumnes de 13 centres.

[ 05/02/2020 ]
Premi popular APPInventor 2020

El Pavelló Esportiu de l'Edifici Georgina Blanes va acollir la presentació de projectes i lliurament de premis de la 9a edició del Concurs de Programació mitjançant l'eina App-Inventor en la seua modalitat ‘A’. L'activitat englobada dins de la programació habitual de la Setmana de la Ciència.

El concurs, que organitza el Grau en Enginyeria Informàtica i el Doble Grau en ADE i Enginyeria Informàtica d'aquest campus, compta amb la col·laboració de la Càtedra “Alcoi Ciutat del Coneixement”, signada amb l'Ajuntament d'Alcoi, i amb el patrocini de les empreses Sollutia i Aures Tic.

Aquesta 9a edició en la seua modalitat “A”, ha comptat amb la participació de 242 alumnes de 3r i 4t d'ESO i de cicles formatius de grau mitjà, pertanyents a la família professional d'informàtica i comunicacions, formats per 16 professors. L'esdeveniment s'ha pogut seguir en directe pel canal oficial del Campus d'Alcoi de la UPV.

Han participat 13 centres educatius d'Alcoi, Ibi, Muro, Ontinyent, Banyeres de Mariola, Sant Vicent del Raspeig, Benidorm, Gata de Gorgos i Alzira. Els estudiants han presentat un total de 94 aplicacions amb un gran alt de qualitat. Des de l'organització destaquen la forta implicació de molts participants en temes socials com pot ser el reciclatge, el medi ambient o la millora de la vida de les persones.

Els premis han sigut lliurats per representants de Sollutia i Aures Tic, pel regidor d'Ocupació, Empresa, Educació, Recursos Humans i Modernització de l'Administració a l'Ajuntament d'Alcoi, Alberto Belda; i pel subdirector de Comunicació i Promoció del Campus d'Alcoi de la UPV, Manuel Llorca.

Els premiats:

Primer premi:
  • Títol: “ARR”.
  • Centre: IES Pare Vitória d’Alcoi.

Segons premis:
  • Títol: “Optimize Schedule”.
  • Centre: IES Mediterrània de Benidorm.

• Títol: “Change the game”.
  • Centre: Xúquer Centre Educatiu d'Alzira.

• Centre: Col.legi La Milagrosa d'Ontinyent.

Tercer premi:
  • Títol: “Back to school”.
  • Centre: IES Pare Vitòria d'Alcoi.

Quart premi:
  • Títol: “Administració_empreses”.
  • Centre: IES Jaume I d'Ontinyent.

Cinquens premis:
  • Títol: “Pokehelp”.
  • Centre: Col.legi Sant Roc d’Alcoi.

• Títol: “Green Way”.
  • Centre: IES Cotes Baixes d’Alcoi.

Premi popular:
  • Títol: “Change the game”.
  • Centre: Xúquer Centre Educatiu.

Mencions especiales:
  • Títol: “Green Team”.
  • Centre: IES Cotes Baixes.

• Títol: “Starfighter”.
  • Centre: IES Pare Vitòria.

• Títol: “Hundir la Flota”.
  • Centre: IES Jaume I.

• Títol: “Travelling Jacky”.
  • Centre: IES Jaume I.

Mencions per col·legi:
  • Col·legi San Juan y San Pablo: “PyR”.
  • Col·legi José Arnauda: “Avionetapp”.
  • IES Serra Mariola: “Juegos Mentales”.
  • IES Matemàtic Vicent Caselles Costa: “Jogo”.
  • Col·legi Salesianos San Vicente Ferrer: “HarasStop”.
  • IES Profesor Manuel Broseta: “APPCAMBIOCLIMATICO”.

Més concursos

Aquesta setmana de concursos al Campus d'Alcoi de la UPV es completarà el pròxim cap de setmana. El divendres 7 de febrer s'organitza el VIII Concurs de Robòtica Mòbil, mentre que el dissabte 8, el campus torna a acollir el Torneig Classificatori First Lego League Comunitat Valenciana.

Igual que el concurs de programació, aquests dos esdeveniments també podran seguir-se en el canal de youtube oficial del Campus d'Alcoi de la Universitat Politècnica de València.

La UPV supera amb nota l’inici de la docència virtual La UPV supera amb nota l’inici de la docència virtual
Més de 16.000 usuaris actius en Microsoft Teams i prop de 10.000 en Office 365.
Comunicat de Direcció Comunicat de Direcció
Restriccions en l'accés al Campus d'Alcoi.
Coronavirus Makers Coronavirus Makers
El Campus d'Alcoi de la UPV posa a disposició 7 impressores 3D.
Organització de la Docència Distància 2 Organització de la Docència Distància 2
Comunicat núm.2 de Direcció d'estudis.
Castelló, Alacant i València, entre les més beneficiades Castelló, Alacant i València, entre les més beneficiades
Les mesures per a lluitar contra el COVID-19 redueixen un 64% de mitjana la contaminació de l'aire a Espanya.
Noves mesures excepcionals Noves mesures excepcionals
L'última resolució del rector modifica el funcionament de la UPV.
Vicerectorat d'Alumnat Vicerectorat d'Alumnat
Comunicat del Vicerectorat d'Alumnat, Cultura i Esport.