Reunió objectius pràctiques d’empresa

El Campus d'Alcoi de la UPV ha acollit aquesta reunió en la qual ha participat el Vicerector d'Ocupació i Emprenedoria, José Millet.

[ 07/02/2020 ]
José Millet durant la reunió de pràctiques d'empresa

El Campus d'Alcoi de la UPV ha acollit la reunió ‘Objectius de pràctiques en empreses'. En ella han participat el Vicerector d'Ocupació i Emprenedoria, José Millet; Subdirectors, Vicedegans i Tècnics d'Escoles i Facultats de la UPV, i del Servei Integrat d'Ocupació.

José Millet ha destacat que “l'EPSA ha complit objectius i els ha superats” fent referència al SIE i les pràctiques en empresa.

Un altre dels objectius que es marca la UPV per al 2020 és signar 10.000 pràctiques d'empresa en un any natural.

Respecte al Fòrum d'Ocupació del Campus de Vera, arriba al 20 aniversari i l'objectiu és superar les 123 empreses que van participar en 2019.

Més informació

La UPV supera amb nota l’inici de la docència virtual La UPV supera amb nota l’inici de la docència virtual
Més de 16.000 usuaris actius en Microsoft Teams i prop de 10.000 en Office 365.
Comunicat de Direcció Comunicat de Direcció
Restriccions en l'accés al Campus d'Alcoi.
Coronavirus Makers Coronavirus Makers
El Campus d'Alcoi de la UPV posa a disposició 7 impressores 3D.
Organització de la Docència Distància 2 Organització de la Docència Distància 2
Comunicat núm.2 de Direcció d'estudis.
Castelló, Alacant i València, entre les més beneficiades Castelló, Alacant i València, entre les més beneficiades
Les mesures per a lluitar contra el COVID-19 redueixen un 64% de mitjana la contaminació de l'aire a Espanya.
Noves mesures excepcionals Noves mesures excepcionals
L'última resolució del rector modifica el funcionament de la UPV.
Vicerectorat d'Alumnat Vicerectorat d'Alumnat
Comunicat del Vicerectorat d'Alumnat, Cultura i Esport.