Reunió objectius pràctiques d’empresa

El Campus d'Alcoi de la UPV ha acollit aquesta reunió en la qual ha participat el Vicerector d'Ocupació i Emprenedoria, José Millet.

[ 07/02/2020 ]
José Millet durant la reunió de pràctiques d'empresa

El Campus d'Alcoi de la UPV ha acollit la reunió ‘Objectius de pràctiques en empreses'. En ella han participat el Vicerector d'Ocupació i Emprenedoria, José Millet; Subdirectors, Vicedegans i Tècnics d'Escoles i Facultats de la UPV, i del Servei Integrat d'Ocupació.

José Millet ha destacat que “l'EPSA ha complit objectius i els ha superats” fent referència al SIE i les pràctiques en empresa.

Un altre dels objectius que es marca la UPV per al 2020 és signar 10.000 pràctiques d'empresa en un any natural.

Respecte al Fòrum d'Ocupació del Campus de Vera, arriba al 20 aniversari i l'objectiu és superar les 123 empreses que van participar en 2019.

Més informació

Podràs Podràs
Podràs triar la UPV per mil raons.
Màxima presencialitat possible Màxima presencialitat possible
Juan Ignacio Torregrosa López explica els detalls i novetats sobre el pròxim curs.
El primer és LoPrimero El primer és LoPrimero
Eres alumne preuniversitari i vols estudiar el curs que ve al Campus d'Alcoi de la UPV?
Màsters  Universitaris Màsters Universitaris
Obert el termini del 25 de maig al 12 de juny.
Beques i ajudes Beques i ajudes
Consulta les opcions oferides pel Ministeri, la GV i la UPV.
Cursos de valencià 2020-21 Cursos de valencià 2020-21
Nivells A2, B1, B2, C1 i C2. Inscripció fins al 18 de setembre.
Congrés Internacional de Direcció i Enginyeria de Projectes Congrés Internacional de Direcció i Enginyeria de Projectes
Finalitza la 24a edició del congrés.