IX Cursa de la Dona

1 milla urbana. Dijous 5 de març a les 13h. Inscripció gratuïta.

[ 04/03/2020 ]
Cursa de la Dona 2020

El proper dijous 5 de març a les 13h es celebrarà la Carrera de la Dona al Campus d'Alcoi de la UPV. Pots inscriure't de forma gratuïta en el Servei d'Esports o en la teua intranet.

L'eixida i la meta seran en la Plaça Ferrándiz i Carbonell, mentre que el recorregut té una distància d'una milla urbana (1,6 km aprox).

La carrera té un caràcter popular i es pot fer caminar, encara que hi haurà trofeu per a les 3 primeres classificades.

Hi haurà samarreta de regal per a tots els participants i en acabar se sortejarà material entre les participants.

Voluntaris

Un any més, necessitem gent voluntària per a col·laborar en aquesta carrera. Aquells que pugueu acudir, envieu un correu electrònic a Bárbara Micó: barmivi@eio.upv.esper a realitzar el llistat i enviar-vos més informació.

Podràs Podràs
Podràs triar la UPV per mil raons.
Dispensa d'assistència presencial Dispensa d'assistència presencial
Per als estudiants de màster.
Màsters  Universitaris Màsters Universitaris
Obert el termini del 25 de maig al 12 de juny.
10 dies de dol oficial 10 dies de dol oficial
Avui dimecres, a les 12 h, minut de silenci per les víctimes de la pandèmia.
Inici del curs 2020-21
Coneix el model d'ensenyament i les dates acordades pels rectors i la GV.
Horaris, reunions, viatges... Horaris, reunions, viatges...
Consulta la nova resolució del Rectorat per a la incorporació progressiva.
Com garantir les recomanacions sanitàries de distància? Com garantir les recomanacions sanitàries de distància?
La UPV posa en marxa un mapa de densitat en temps real per a evitar aglomeracions.