Premis Fundació BBVA

Premis d'Investigació Societat Científica Informàtica d'Espanya.

Premis d'Investigació Societat Científica Informàtica d'Espanya. Convocatòria 2020.

[ 13/02/2020 ]

La Societat Científica Informàtica d'Espanya (SCIE) i la Fundació BBVA anuncien la tercera edició dels "Premis d'Investigació Societat Científica Informàtica d'Espanya - Fundació BBVA", que estarà integrada per dues modalitats de premis de periodicitat anual i àmbit estatal.

Modalitat de Premis Nacionals d'Informàtica:

Està dirigida a reconèixer la labor d'investigadors, entitats públiques i privades en l'àrea de la informàtica que han dedicat la seua carrera professional i el seu esforç a l'estudi, enfortiment i divulgació d'aquesta disciplina.

Es convoquen quatre categories de premis:

• Premi José García Santesmases
  • Premi Aritmel
  • Premi Ramón Llull
  • Premi Ángela Ruiz Robles

Modalitat Joves Investigadors Informàtics

Està destinada a distingir treballs doctorals innovadors i rellevants. Se cerca amb ella reconèixer a aquells investigadors que contribueixen al relleu generacional en aquesta disciplina cientificotècnica i al seu estudi, enfortiment i divulgació. Premia la creativitat, originalitat i excel·lència d'aquests investigadors en els primers anys de la professió i pretén servir d'estímul perquè continuen amb la seua labor investigadora. En aquesta modalitat es concedirà un màxim de sis premis, cadascun amb la dotació bruta de 5.000 euros.

La documentació necessària per a concórrer a aquests premis, en qualsevol de les seues modalitats, haurà de ser enviada en format digital a l'adreça electrònica premios-informatica@fbbva.es fins les 14 hores (hora peninsular) del 28 de febrer de 2020.

La UPV supera amb nota l’inici de la docència virtual La UPV supera amb nota l’inici de la docència virtual
Més de 16.000 usuaris actius en Microsoft Teams i prop de 10.000 en Office 365.
Comunicat de Direcció Comunicat de Direcció
Restriccions en l'accés al Campus d'Alcoi.
Coronavirus Makers Coronavirus Makers
El Campus d'Alcoi de la UPV posa a disposició 7 impressores 3D.
Organització de la Docència Distància 2 Organització de la Docència Distància 2
Comunicat núm.2 de Direcció d'estudis.
Castelló, Alacant i València, entre les més beneficiades Castelló, Alacant i València, entre les més beneficiades
Les mesures per a lluitar contra el COVID-19 redueixen un 64% de mitjana la contaminació de l'aire a Espanya.
Noves mesures excepcionals Noves mesures excepcionals
L'última resolució del rector modifica el funcionament de la UPV.
Vicerectorat d'Alumnat Vicerectorat d'Alumnat
Comunicat del Vicerectorat d'Alumnat, Cultura i Esport.