Segueix a Uniraid EPSA UPV 2020

El dia a dia d'aquesta aventura solidària. Dijous 13: Presentació d'Uniraid EPSA UPV 2020.

[ 14/02/2020 ]
Presentació d'Uniraid EPSA UPV 2020

Uniraid EPSA UPV 2020 participarà en UNIRAID 2020 del 15 al 23 de febrer. L'equip, que pertany a Generació Espontània, està format per Carles Ceresola i Joan Ribera, tots dos estudiants de 3r del Grau en Enginyeria Mecànica del Campus d'Alcoi de la UPV.

UNIRAID és una gran aventura humana i solidària per a estudiants amb esperit emprenedor de 18 i 28 anys. Es tracta d'un itinerari de 9 dies pel desert del Marroc en turismes de més de 20 anys, que es duu a terme cada any el mes de febrer.

L'equip va organitzar la seua eixida oficial aquest dijous 13 de febrer a les 12.30 h des de la Plaça Ferrándiz i Carbonell del Campus d'Alcoi de la UPV. En l'acte va estar present la comunitat universitària, familiars, amics i alguns dels patrocinadors.

UNIRAID no és un ral·li ni una carrera de velocitat, UNIRAID és un viatge-aventura en el que els participants han de completar 7 etapes navegant amb un roadbook i superant tot tipus d'obstacles, desafiaments i proves, amb l'objectiu de creuar el Marroc de nord a sud i lliurar 40kg de material solidari en els llogarets del desert. Per a arribar al Marroc, des d'Alcoi han anat amb el propi vehicle (un Peugeot 205 de més de 20 anys) acompanyats per altres equips fins a Algesires.

Els patrocinadors:

L'equip Uniraid EPSA 2020 compta amb el suport de:

• Campus d'Alcoi de la UPV
  • Mutua Levante
  • Hylinders Solution
  • Carrozados la Moderna
  • Rotul tex
  • Claudio Reig
  • Servinegar
  • Gestoria Fiscal y Laboral
  • Worket
  • Metal-lube
  • Santi Aura
  • LCR

L'itinerari

Itinerari Uniraid 2020

El punt de partida serà Tànger. Després creuarem el Marroc per l'interior, travessant l'Atles en direcció al desert de Erg Chebbi, on farem lliurament del material escolar i solidari en llogarets seleccionats prèviament per l'Organització.

A continuació ens dirigirem a Marrakech, la ciutat imperial més bella del nord d'Àfrica, on farem un dia de turisme, i després tornarem a Tànger, final del recorregut i UNIRAID 2020.

En total, 7 etapes en les quals combinarem conducció per carreteres de muntanya, pistes, arena i dunes. Dormirem 3 nits en hotels, 4 en campaments organitzats enmig del desert i 1 nit, la de l'etapa marató, en vivac lliure envoltats de dunes.

El repte: superar les 7 etapes amb soles un roadbook, un mapa i una brúixola (sense GPS ni dispositius electrònics), a bord d'un cotxe de més de 20 anys, superant els obstacles naturals i les diverses proves d'estratègia i habilitat proposades per l'Organització.

Podràs Podràs
Podràs triar la UPV per mil raons.
Dispensa d'assistència presencial Dispensa d'assistència presencial
Per als estudiants de màster.
Màsters  Universitaris Màsters Universitaris
Obert el termini del 25 de maig al 12 de juny.
Inici del curs 2020-21
Coneix el model d'ensenyament i les dates acordades pels rectors i la GV.
10 dies de dol oficial 10 dies de dol oficial
Avui dimecres, a les 12 h, minut de silenci per les víctimes de la pandèmia.
Horaris, reunions, viatges... Horaris, reunions, viatges...
Consulta la nova resolució del Rectorat per a la incorporació progressiva.
Nou Campusviu digital Nou Campusviu digital
Llancem un nou periòdic Campusviu digital i interactiu.