Segueix a Uniraid EPSA UPV 2020

Tercera etapa: Erg Chebbi - Erg Znigui. La traïció de la brúixola i el roadbook.

[ 19/02/2020 ]
Tercera etapa del Uniraid EPSA UPV 2020

Gas i més gas de l'equip Uniraid EPSA UPV 2020, format per Joan Ribera i Carles Ceresola, tots dos estudiants de 3r del Grau en Enginyeria Mecànica del Campus d'Alcoi de la UPV. 71 km plens de camins d'arena separen Erg Chebbi - Erg Znigui. Això no és problema ni per a ells ni per al Peugeot 205.

En un dels trams es van desorientar, ja que seguir la brúixola i el roadbook és complicat. Prompte han reprès el rumb i han pogut completar l'etapa.

L'arribada al campament va ser bastant primerenca el que ens va permetre descansar una mica més de cara a la cronometrada de la nit amb una sèrie de balises de 1h de duració aproximadament. Aquest dimecres 19 de febrer hauran de completar l'etapa marathon. aquesta etapa té la peculiaritat que no existeix cap campament ni assistència, és una etapa dura que afronten amb ganes. A les 18h, l'organització obliga a detenir el cotxe i passar la nit on s'hagen quedat.

Podràs Podràs
Podràs triar la UPV per mil raons.
Dispensa d'assistència presencial Dispensa d'assistència presencial
Per als estudiants de màster.
Màsters  Universitaris Màsters Universitaris
Obert el termini del 25 de maig al 12 de juny.
Inici del curs 2020-21
Coneix el model d'ensenyament i les dates acordades pels rectors i la GV.
10 dies de dol oficial 10 dies de dol oficial
Avui dimecres, a les 12 h, minut de silenci per les víctimes de la pandèmia.
Horaris, reunions, viatges... Horaris, reunions, viatges...
Consulta la nova resolució del Rectorat per a la incorporació progressiva.
Nou Campusviu digital Nou Campusviu digital
Llancem un nou periòdic Campusviu digital i interactiu.