Continuació d'estudis en la UPV

Obert, del 24 de febrer fins al 6 de març, el termini ordinari d'admissió per a alumnes amb estudis universitaris en l'estranger o parcials a Espanya.

[ 20/02/2020 ]
Continuació d'estudis en la UPV

La Universitat Politècnica de València (UPV), a través del seu Servei d'Alumnat, ofereix la possibilitat de canviar d'estudis universitaris, de cara al curs 2019-2020, tant a persones interessades amb estudis universitaris estrangers com a alumnes amb estudis oficials parcials espanyols, sempre que complisquen el requisit d'obtenir el reconeixement d'almenys 30 crèdits en els estudis que vulguen cursar.

És per això que, del 24 de febrer fins al 6 de març (ambdòs inclosos) romandrà obert el termini extraordinari d'admissió, amb una oferta important i variada de 365 places .

Per a accedir a la sol·licitud, els membres de la UPV només han d'identificar-se amb el seu DNI i PIN de la comunitat universitària, mentre que la resta de persones interessades han de demanar un identificador previ a través del mateix enllaç de la sol·licitud (aquest identificador es podrà demanar fins a les 14.00 hores de l'últim dia de termini).

La sol·licitud de reconeixement, obligatòria

En fer la sol·licitud d'admissió, és obligatori emplenar la sol·licitud de reconeixement de crèdits de les assignatures cursades a través de l'apartat Gestió de reconeixement. Si els estudis aportats són estrangers, d'acord amb el Decret de taxes de la Conselleria d'Educació, Formació i Ocupació per al curs 2018-2019, l'estudi de la sol·licitud de reconeixement comporta una taxa de 143,73 euros.

En aquest cas (estudis estrangers), per als membres de la UPV l'aplicació generarà un rebut per aquesta taxa que es carregarà en el compte de matrícula. Per a la resta de persones, generarà un rebut que haurà de ser imprès i abonat, i caldrà adjuntar la còpia del pagament corresponent a la resta de documentació.

Una vegada emplenada, la sol·licitud d'admissió ha de ser confirmada, impresa i presentada junt amb la resta de la documentació requerida al Registre General del campus de Vera (València) o als registres auxiliars de la UPV a Alcoi i Gandia.

Les sol·licituds que disposen del reconeixement mínim de 30 crèdits s'ordenaran i prioritzaran en funció dels barems establits .

La matrícula, el 28 de juliol

Aquells alumnes que siguen admesos en el termini ordinari hauran de realitzar la matrícula el pròxim 28 de juliol. Els crèdits reconeguts s'incorporaran a l'expedient en el moment de la matriculació, amb un cost que cal ingressar, segons la normativa vigent, del 25% del valor del crèdit.

Podràs Podràs
Podràs triar la UPV per mil raons.
Dispensa d'assistència presencial Dispensa d'assistència presencial
Per als estudiants de màster.
Màsters  Universitaris Màsters Universitaris
Obert el termini del 25 de maig al 12 de juny.
10 dies de dol oficial 10 dies de dol oficial
Avui dimecres, a les 12 h, minut de silenci per les víctimes de la pandèmia.
Inici del curs 2020-21
Coneix el model d'ensenyament i les dates acordades pels rectors i la GV.
Horaris, reunions, viatges... Horaris, reunions, viatges...
Consulta la nova resolució del Rectorat per a la incorporació progressiva.
Com garantir les recomanacions sanitàries de distància? Com garantir les recomanacions sanitàries de distància?
La UPV posa en marxa un mapa de densitat en temps real per a evitar aglomeracions.