46 participants en el Hash Code 2020

El Campus d'Alcoi de la UPV va tornar a ser un 'hub' en el Hash Code 2020 que es va celebrar el dijous 20 de febrer.

[ 24/02/2020 ]
Hash Code 2020

Va suposar un rècord de participació respecte a les edicions anteriors amb 46 participants registrats que formaven 13 equips. D'aquests 13, 8 van poder pujar almenys un resultat en l'esdeveniment celebrat a la Sala Multiusos.

Es tracta d'un concurs de programació en equip organitzat per Google per a estudiants i professionals de tot el món. Tu tries el teu equip i llenguatge de programació per a resoldre un problema d'enginyeria.

La UPV supera amb nota l’inici de la docència virtual La UPV supera amb nota l’inici de la docència virtual
Més de 16.000 usuaris actius en Microsoft Teams i prop de 10.000 en Office 365.
Comunicat de Direcció Comunicat de Direcció
Restriccions en l'accés al Campus d'Alcoi.
Coronavirus Makers Coronavirus Makers
El Campus d'Alcoi de la UPV posa a disposició 7 impressores 3D.
Organització de la Docència Distància 2 Organització de la Docència Distància 2
Comunicat núm.2 de Direcció d'estudis.
Castelló, Alacant i València, entre les més beneficiades Castelló, Alacant i València, entre les més beneficiades
Les mesures per a lluitar contra el COVID-19 redueixen un 64% de mitjana la contaminació de l'aire a Espanya.
Noves mesures excepcionals Noves mesures excepcionals
L'última resolució del rector modifica el funcionament de la UPV.
Vicerectorat d'Alumnat Vicerectorat d'Alumnat
Comunicat del Vicerectorat d'Alumnat, Cultura i Esport.