46 participants en el Hash Code 2020

El Campus d'Alcoi de la UPV va tornar a ser un 'hub' en el Hash Code 2020 que es va celebrar el dijous 20 de febrer.

[ 24/02/2020 ]
Hash Code 2020

Va suposar un rècord de participació respecte a les edicions anteriors amb 46 participants registrats que formaven 13 equips. D'aquests 13, 8 van poder pujar almenys un resultat en l'esdeveniment celebrat a la Sala Multiusos.

Es tracta d'un concurs de programació en equip organitzat per Google per a estudiants i professionals de tot el món. Tu tries el teu equip i llenguatge de programació per a resoldre un problema d'enginyeria.

Podràs Podràs
Podràs triar la UPV per mil raons.
Màxima presencialitat Màxima presencialitat
Juan Ignacio Torregrosa López explica els detalls i novetats sobre el pròxim curs.
El primer és LoPrimero El primer és LoPrimero
Eres alumne preuniversitari i vols estudiar el curs que ve al Campus d'Alcoi de la UPV?
Màsters  Universitaris Màsters Universitaris
Obert el termini del 25 de maig al 12 de juny.
Beques i ajudes Beques i ajudes
Consulta les opcions oferides pel Ministeri, la GV i la UPV.
Cursos de valencià 2020-21 Cursos de valencià 2020-21
Nivells A2, B1, B2, C1 i C2. Inscripció fins al 18 de setembre.
Congrés Internacional de Direcció i Enginyeria de Projectes Congrés Internacional de Direcció i Enginyeria de Projectes
Finalitza la 24a edició del congrés.