C.D. Alcoyano

Vine a animar al CD Alcoyano el proper diumenge 1 de març enfront del Novelda CF.

[ 24/02/2020 ]
Club Deportivo Alcoyano SAD

El CD Alcoyano suma i segueix i ja són 26 les jornades en les quals es manté invicte. Ja només són 3 els equips del futbol professional espanyol invictes: el Lealtad del grup II, el Poblense del grup XI i el Deportivo Alcoyano del grup VI.

Amb l'empat aconseguit la jornada passada a casa del Paterna, manté l'avantatge de 16 punts amb el 2n classificat i l'amplia a 22 amb el 5è.

Aquesta setmana rep a El Collao al Novelda CF, equip que aspira a colar-se en les places de play-off d'ascens i que encadena 3 victòries consecutives. A més compta amb l'al·licient que diversos exalcoyanistes com Álvaro i Gato juguen en les seues files.

El partit es disputarà el diumenge 1 de març de 2020 a les 17h.

L'EPSA disposa d'entrades per al sector de Gol A per a presenciar el partit.

Passa per Informació (Hall de l'edifici de Carbonell) amb el teu carnet universitari per a arreplegar la teua.

Podràs Podràs
Podràs triar la UPV per mil raons.
Dispensa d'assistència presencial Dispensa d'assistència presencial
Per als estudiants de màster.
Màsters  Universitaris Màsters Universitaris
Obert el termini del 25 de maig al 12 de juny.
10 dies de dol oficial 10 dies de dol oficial
Avui dimecres, a les 12 h, minut de silenci per les víctimes de la pandèmia.
Inici del curs 2020-21
Coneix el model d'ensenyament i les dates acordades pels rectors i la GV.
Horaris, reunions, viatges... Horaris, reunions, viatges...
Consulta la nova resolució del Rectorat per a la incorporació progressiva.
Com garantir les recomanacions sanitàries de distància? Com garantir les recomanacions sanitàries de distància?
La UPV posa en marxa un mapa de densitat en temps real per a evitar aglomeracions.