Comunicat de la Direcció Campus

Atès l'Estat d'Alarma del país, dins de les instruccions marcades des de rectorat de la UPV.

[ 13/03/2020 ]
Comunicat de la Direcció del Campus d'Alcoi

En aquests moments la principal prioritat de l'equip directiu és la salut de la comunitat universitària i contribuir a tallar l'epidèmia del coronavirus.

Per aquest motiu, atenent a l'Estat d'Alarma del país, dins de les instruccions marcades des de rectorat de UPV, i de comú acord amb l'equip directiu del Campus, us informe del següent:

"Considerem i valorem sobretot la professionalitat del PDI i PAS i per això tenim plena confiança en ell i en la seua capacitat d'adaptació a estes circumstàncies.Dintre de les nostres competències, des del dilluns 16 de març, anem a flexibilitzar al màxim la jornada laboral de tot el PDI i PAS del Campus per a reduir la mobilitat de persones que tinguen que desplaçar-se al Campus i, especialment, per a aquells que han d'atendre a menors i/o familiars dependents.

Es promou la impartició de docència online des de qualsevol punt amb connexió a internet, i per això el sistema de signar de classes no va a tindre's en compte des de Cap d'Estudis.

Recomananem modificar i adaptar els TFGs/Trams experimentals per evitar l'ús de laboratoris i tallers per part dels estudiants.

Totes les defenses de TFM/TFG es faran de manera virtual, excepte casos molt excepcionals, que es faran a porta tancada.

Hem suspès totes les activitats internes i externes del Campus fins Setmana Santa.

Durant els propers dies s'actualitzarà esta informació i d'informara específicament de mesures concretes per a realitzar la transició al model online de docència.

Us agraïsc la vostra actitut i us desitge en nom de l'equip i del meu propi, que us trobeu tots bé, així com els vostres familiars. Farem entre tots el que la societat espera d'aquesta institució i d'aquest campus".

Juan Ignacio Torregrosa, Director del Campus d'Alcoi de la UPV.

La UPV supera amb nota l’inici de la docència virtual La UPV supera amb nota l’inici de la docència virtual
Més de 16.000 usuaris actius en Microsoft Teams i prop de 10.000 en Office 365.
Comunicat de Direcció Comunicat de Direcció
Restriccions en l'accés al Campus d'Alcoi.
Coronavirus Makers Coronavirus Makers
El Campus d'Alcoi de la UPV posa a disposició 7 impressores 3D.
Organització de la Docència Distància 2 Organització de la Docència Distància 2
Comunicat núm.2 de Direcció d'estudis.
Castelló, Alacant i València, entre les més beneficiades Castelló, Alacant i València, entre les més beneficiades
Les mesures per a lluitar contra el COVID-19 redueixen un 64% de mitjana la contaminació de l'aire a Espanya.
Noves mesures excepcionals Noves mesures excepcionals
L'última resolució del rector modifica el funcionament de la UPV.
Vicerectorat d'Alumnat Vicerectorat d'Alumnat
Comunicat del Vicerectorat d'Alumnat, Cultura i Esport.