Comunicat de la Direcció Campus

Atès l'Estat d'Alarma del país, dins de les instruccions marcades des de rectorat de la UPV.

[ 13/03/2020 ]
Comunicat de la Direcció del Campus d'Alcoi

En aquests moments la principal prioritat de l'equip directiu és la salut de la comunitat universitària i contribuir a tallar l'epidèmia del coronavirus.

Per aquest motiu, atenent a l'Estat d'Alarma del país, dins de les instruccions marcades des de rectorat de UPV, i de comú acord amb l'equip directiu del Campus, us informe del següent:

"Considerem i valorem sobretot la professionalitat del PDI i PAS i per això tenim plena confiança en ell i en la seua capacitat d'adaptació a estes circumstàncies.Dintre de les nostres competències, des del dilluns 16 de març, anem a flexibilitzar al màxim la jornada laboral de tot el PDI i PAS del Campus per a reduir la mobilitat de persones que tinguen que desplaçar-se al Campus i, especialment, per a aquells que han d'atendre a menors i/o familiars dependents.

Es promou la impartició de docència online des de qualsevol punt amb connexió a internet, i per això el sistema de signar de classes no va a tindre's en compte des de Cap d'Estudis.

Recomananem modificar i adaptar els TFGs/Trams experimentals per evitar l'ús de laboratoris i tallers per part dels estudiants.

Totes les defenses de TFM/TFG es faran de manera virtual, excepte casos molt excepcionals, que es faran a porta tancada.

Hem suspès totes les activitats internes i externes del Campus fins Setmana Santa.

Durant els propers dies s'actualitzarà esta informació i d'informara específicament de mesures concretes per a realitzar la transició al model online de docència.

Us agraïsc la vostra actitut i us desitge en nom de l'equip i del meu propi, que us trobeu tots bé, així com els vostres familiars. Farem entre tots el que la societat espera d'aquesta institució i d'aquest campus".

Juan Ignacio Torregrosa, Director del Campus d'Alcoi de la UPV.

Nou Campusviu digital Nou Campusviu digital
Llancem un nou periòdic Campusviu digital i interactiu.
#CogeLoQueNecesites #CogeLoQueNecesites
Iniciativa promoguda per David Candel i Víctor Bujaldón.
Prevenir rebrots de la Covid-19 Prevenir rebrots de la Covid-19
Investigadors del Campus d'Alcoi de la UPV dissenyen un model de previsió.
Els nostres estudiants a l’estranger Els nostres estudiants a l’estranger
Per la Covid-19, alguns es queden en les seues destinacions i altres tornen a Espanya.
Villenabot tornarà en 2021 amb format renovat Villenabot tornarà en 2021 amb format renovat
La il·lusió farà que el concurs es convertisca en un 'doble Villenabot' en 2021.
Màsters  Universitaris Màsters Universitaris
Obert el termini del 25 de maig al 12 de juny.
Podràs Podràs
Podràs triar la UPV per mil raons.