Comunicat de la Delegació d'Alumnes de l'EPSA

Davant les mesures anunciades per part de la UPV, la Delegació d'Alumnes realitza la següent nota informativa per al conjunt de l'estudiantat.

[ 14/03/2020 ]
Comunicat de la Delegació d'Alumnes del Campus d'Alcoi

Davant les mesures anunciades per part de la UPV (Universitat Politècnica de València), en relació amb les mesures que seran implementades el pròxim 16 de març per les quals tota la docència serà impartida via “online” i se suspendran totes les activitats extraacadèmiques. Des de Delegació d'Alumnes de la **EPSA hem volgut realitzar aquesta nota informativa per al conjunt de l'estudiantat.

• Un representant de cada titulació de l'EPSA en Delegació d'Alumnes servirà de nexe amb els delegats de cada classe, per a traslladar la informació i prestar l'ajuda necessària referent a la classe. Aquest representant estarà en contacte amb direcció de l'escola i amb la direcció de Delegació d'Alumnes de l'EPSA.
  • Davant aquesta situació imprevista demanem al conjunt de l'estudiantat que confie en els mitjans oficials de comunicació de la UPV i de Delegació d'Alumnes, així com en els seus representants.
  • La impartició de la docència com ja s'ha dit en el comunicat emès pel Rector, el 12 de març, serà impartida via “online”, de forma indefinida. Delegació d'Alumnes estarà oberta a resoldre tots els dubtes i problemes que us puguen sorgir, per a evitar la saturació dels mitjans de comunicació, demanem que aquests dubtes es transmeten als delegats de cada classe els qui, si és necessari, hauran de posar-se en contacte amb el seu coordinador de Delegació d'Alumnes.

Finalment, des de Delegació d'Alumnes de l'EPSA, com a estudiants entenem l'extraordinaritat dels esdeveniments, i és per això pel que demanem calma i responsabilitat de cara als pròxims dies.

L'equip Directiu de DaEPSA.

Nou Campusviu digital Nou Campusviu digital
Llancem un nou periòdic Campusviu digital i interactiu.
#CogeLoQueNecesites #CogeLoQueNecesites
Iniciativa promoguda per David Candel i Víctor Bujaldón.
Prevenir rebrots de la Covid-19 Prevenir rebrots de la Covid-19
Investigadors del Campus d'Alcoi de la UPV dissenyen un model de previsió.
Els nostres estudiants a l’estranger Els nostres estudiants a l’estranger
Per la Covid-19, alguns es queden en les seues destinacions i altres tornen a Espanya.
Villenabot tornarà en 2021 amb format renovat Villenabot tornarà en 2021 amb format renovat
La il·lusió farà que el concurs es convertisca en un 'doble Villenabot' en 2021.
Màsters  Universitaris Màsters Universitaris
Obert el termini del 25 de maig al 12 de juny.
Podràs Podràs
Podràs triar la UPV per mil raons.