Activació de l'alerta sanitària

La UPV han consensuat un protocol intern d'actuació.

El Comitè de Seguretat i Salut (CSS) i el Servei Integrat de Prevenció de Riscos Laborals (SIPSL) de la UPV han consensuat un protocol intern d'actuació.

[ 14/03/2020 ]

El Comitè de Seguretat i Salut (CSS) i el Servei Integrat de Prevenció de Riscos Laborals (SIPSL) de la UPV han consensuat el Protocol intern d’actuació davant l’activació de l’alerta sanitària per coronavirus SARS-Cov-2, de manera alineada amb les recomanacions de l'OMS i les autoritats sanitàries, tant estatals com autonòmiques.

Aquest protocol pot ser objecte de modificacions depenent de l'evolució de l'actual situació d'alerta sanitària.

Podràs trobar el document a la web del SIPSL.

Recorda que l'aplicació d'aquest conjunt de mesures, al costat d'altres com d'hàbits higiènics, contribueix positivament a evitar contagis i, d'aquesta manera, a alentir la propagació de la malaltia, tant dins de la comunitat universitària com fora. Per això apel·lem a la teua responsabilitat.

D'altra banda, a la web de la UPV es reuneixen informació i recomanacions com les que s'enllacen amb Sanitat GVA, a les quals et preguem atengues amb freqüència.

Segueix totes les actualitzacions als canals de comunicació de la UPV: página web, mitjans socials i correu electrònic.

La UPV supera amb nota l’inici de la docència virtual La UPV supera amb nota l’inici de la docència virtual
Més de 16.000 usuaris actius en Microsoft Teams i prop de 10.000 en Office 365.
Comunicat de Direcció Comunicat de Direcció
Restriccions en l'accés al Campus d'Alcoi.
Coronavirus Makers Coronavirus Makers
El Campus d'Alcoi de la UPV posa a disposició 7 impressores 3D.
Organització de la Docència Distància 2 Organització de la Docència Distància 2
Comunicat núm.2 de Direcció d'estudis.
Castelló, Alacant i València, entre les més beneficiades Castelló, Alacant i València, entre les més beneficiades
Les mesures per a lluitar contra el COVID-19 redueixen un 64% de mitjana la contaminació de l'aire a Espanya.
Noves mesures excepcionals Noves mesures excepcionals
L'última resolució del rector modifica el funcionament de la UPV.
Vicerectorat d'Alumnat Vicerectorat d'Alumnat
Comunicat del Vicerectorat d'Alumnat, Cultura i Esport.