Activació de l'alerta sanitària

La UPV han consensuat un protocol intern d'actuació.

El Comitè de Seguretat i Salut (CSS) i el Servei Integrat de Prevenció de Riscos Laborals (SIPSL) de la UPV han consensuat un protocol intern d'actuació.

[ 14/03/2020 ]

El Comitè de Seguretat i Salut (CSS) i el Servei Integrat de Prevenció de Riscos Laborals (SIPSL) de la UPV han consensuat el Protocol intern d’actuació davant l’activació de l’alerta sanitària per coronavirus SARS-Cov-2, de manera alineada amb les recomanacions de l'OMS i les autoritats sanitàries, tant estatals com autonòmiques.

Aquest protocol pot ser objecte de modificacions depenent de l'evolució de l'actual situació d'alerta sanitària.

Podràs trobar el document a la web del SIPSL.

Recorda que l'aplicació d'aquest conjunt de mesures, al costat d'altres com d'hàbits higiènics, contribueix positivament a evitar contagis i, d'aquesta manera, a alentir la propagació de la malaltia, tant dins de la comunitat universitària com fora. Per això apel·lem a la teua responsabilitat.

D'altra banda, a la web de la UPV es reuneixen informació i recomanacions com les que s'enllacen amb Sanitat GVA, a les quals et preguem atengues amb freqüència.

Segueix totes les actualitzacions als canals de comunicació de la UPV: página web, mitjans socials i correu electrònic.

Nou Campusviu digital Nou Campusviu digital
Llancem un nou periòdic Campusviu digital i interactiu.
#CogeLoQueNecesites #CogeLoQueNecesites
Iniciativa promoguda per David Candel i Víctor Bujaldón.
Prevenir rebrots de la Covid-19 Prevenir rebrots de la Covid-19
Investigadors del Campus d'Alcoi de la UPV dissenyen un model de previsió.
Els nostres estudiants a l’estranger Els nostres estudiants a l’estranger
Per la Covid-19, alguns es queden en les seues destinacions i altres tornen a Espanya.
Villenabot tornarà en 2021 amb format renovat Villenabot tornarà en 2021 amb format renovat
La il·lusió farà que el concurs es convertisca en un 'doble Villenabot' en 2021.
Màsters  Universitaris Màsters Universitaris
Obert el termini del 25 de maig al 12 de juny.
Podràs Podràs
Podràs triar la UPV per mil raons.