Organització de la Docència a Distància

Comunicat núm.1 de Direcció d'estudis.

Comunicat núm.1 de Direcció d'estudis sobre l'Organització de la Docència a Distància.

[ 16/03/2020 ]

Ateses les Recomanacions per a la Docència a Distància dictades pel Vicerector d'Estudis, Qualitat i Acreditació de la UPV el passat 13 de març de 2020 i a la Resolució dictada pel Rector el passat 14 de març de 2020, vam comunicar la informació la que es pot accedir als documents al peu de pàgina:

Podràs Podràs
Podràs triar la UPV per mil raons.
Comunicat UPV sobre la docència Comunicat UPV sobre la docència
La institució habilitarà un model híbrid per al curs 2020/2021.
El primer és LoPrimero El primer és LoPrimero
Eres alumne preuniversitari i vols estudiar el curs que ve al Campus d'Alcoi de la UPV?
Màsters  Universitaris Màsters Universitaris
Obert el termini del 25 de maig al 12 de juny.
Premis 'FUTURO' del Campus d'Alcoi de la UPV Premis 'FUTURO' del Campus d'Alcoi de la UPV
La finalitat és premiar als millors expedients de Ciència de 4t d'ESO del curs 2019-2020.
Biblioteca només per a préstec i devolució Biblioteca només per a préstec i devolució
Des del dimarts 7 de juliol en horari de 9 a 14 i de 15 a 20 hores.