Lliurament de material a l'Hospital

[ 20/03/2020 ]
Lliurament de material a l'Hospital

El Campus d'Alcoi de la UPV aporta material sanitari dels seus laboratoris a l'Hospital Verge dels Lliris. Concretament s'ha lliurat 7.500 guants, 240 bates, 30 màscares, 30 ulleres i 15 litres d'alcohol.

En el lliurament han estat presents el director del Campus, Juan Ignacio Torregrosa; el gerent del Departament de Salut d'Alcoi, Enrique Barbeito i personal sanitari de l'hospital.

Els departaments que han participat en material per al lliurament han sigut Enginyeria Química i Nuclear, Enginyeria Tèxtil i Paperera, Enginyeria Mecànica i dels Materials i Física Aplicada.

I recorda, #EsteVirusLoParamosUnidos.

Nou Campusviu digital Nou Campusviu digital
Llancem un nou periòdic Campusviu digital i interactiu.
#CogeLoQueNecesites #CogeLoQueNecesites
Iniciativa promoguda per David Candel i Víctor Bujaldón.
Prevenir rebrots de la Covid-19 Prevenir rebrots de la Covid-19
Investigadors del Campus d'Alcoi de la UPV dissenyen un model de previsió.
Els nostres estudiants a l’estranger Els nostres estudiants a l’estranger
Per la Covid-19, alguns es queden en les seues destinacions i altres tornen a Espanya.
Villenabot tornarà en 2021 amb format renovat Villenabot tornarà en 2021 amb format renovat
La il·lusió farà que el concurs es convertisca en un 'doble Villenabot' en 2021.
Màsters  Universitaris Màsters Universitaris
Obert el termini del 25 de maig al 12 de juny.
Podràs Podràs
Podràs triar la UPV per mil raons.