Lliurament de material a l'Hospital

[ 20/03/2020 ]
Lliurament de material a l'Hospital

El Campus d'Alcoi de la UPV aporta material sanitari dels seus laboratoris a l'Hospital Verge dels Lliris. Concretament s'ha lliurat 7.500 guants, 240 bates, 30 màscares, 30 ulleres i 15 litres d'alcohol.

En el lliurament han estat presents el director del Campus, Juan Ignacio Torregrosa; el gerent del Departament de Salut d'Alcoi, Enrique Barbeito i personal sanitari de l'hospital.

Els departaments que han participat en material per al lliurament han sigut Enginyeria Química i Nuclear, Enginyeria Tèxtil i Paperera, Enginyeria Mecànica i dels Materials i Física Aplicada.

I recorda, #EsteVirusLoParamosUnidos.

La UPV supera amb nota l’inici de la docència virtual La UPV supera amb nota l’inici de la docència virtual
Més de 16.000 usuaris actius en Microsoft Teams i prop de 10.000 en Office 365.
Comunicat de Direcció Comunicat de Direcció
Restriccions en l'accés al Campus d'Alcoi.
Coronavirus Makers Coronavirus Makers
El Campus d'Alcoi de la UPV posa a disposició 7 impressores 3D.
Organització de la Docència Distància 2 Organització de la Docència Distància 2
Comunicat núm.2 de Direcció d'estudis.
Castelló, Alacant i València, entre les més beneficiades Castelló, Alacant i València, entre les més beneficiades
Les mesures per a lluitar contra el COVID-19 redueixen un 64% de mitjana la contaminació de l'aire a Espanya.
Noves mesures excepcionals Noves mesures excepcionals
L'última resolució del rector modifica el funcionament de la UPV.
Vicerectorat d'Alumnat Vicerectorat d'Alumnat
Comunicat del Vicerectorat d'Alumnat, Cultura i Esport.