PoliConsulta contactes serveis

Atenent a la resolució del rector del passat 19 de març.

[ 21/03/2020 ]
PoliConsulta y contactos responsables de servicios

Atendiendo a la resolución del rector del pasado 19 de marzo, los edificios del Campus de Alcoy de la UniversitatPolitècnica de València permanecerán cerrados hasta nuevo aviso.

Para cualquier consulta general que quiera realizar puede hacerlo por medio del servicio de PoliConsulta, en el siguiente enlace.

En el caso de necesitar contactar con algún miembro del equipo directivo o con los servicios del Campus, a continuación les indicamos los correos electrónicos de los mismos.

Debido al número de emails recibidos diariamente, quizás no podamos contestar tan rápidamente como desearíamos. Por ellos, les pedimos disculpas y les agradecemos su comprensión.

Servicios del Campus de Alcoy

La UPV supera amb nota l’inici de la docència virtual La UPV supera amb nota l’inici de la docència virtual
Més de 16.000 usuaris actius en Microsoft Teams i prop de 10.000 en Office 365.
Comunicat de Direcció Comunicat de Direcció
Restriccions en l'accés al Campus d'Alcoi.
Coronavirus Makers Coronavirus Makers
El Campus d'Alcoi de la UPV posa a disposició 7 impressores 3D.
Organització de la Docència Distància 2 Organització de la Docència Distància 2
Comunicat núm.2 de Direcció d'estudis.
Castelló, Alacant i València, entre les més beneficiades Castelló, Alacant i València, entre les més beneficiades
Les mesures per a lluitar contra el COVID-19 redueixen un 64% de mitjana la contaminació de l'aire a Espanya.
Noves mesures excepcionals Noves mesures excepcionals
L'última resolució del rector modifica el funcionament de la UPV.
Vicerectorat d'Alumnat Vicerectorat d'Alumnat
Comunicat del Vicerectorat d'Alumnat, Cultura i Esport.