Violència masclista

El Campus d'Alcoi condemma l'assasisnat d'Almassora i reclama més mesures.

La UPV lamenta i condemna l'assassinat d'una dona de 35 anys a Almassora (Castelló) i reclama l'adopció de mesures especials en l'actual situació excepcional de confinament.

[ 22/03/2020 ]

La Universitat Politècnica de València (UPV) lamenta i condemna l'assassinat d'una dona de 35 anys ocorregut ahir divendres en la localitat castellonenca d'Almassora, presumptament, a les mans de la seua parella i davant dels dos fills menors de tots dos.

En la situació excepcional de confinament que es troba el país, urgeix més encara l'adopció de mesures urgents per a protegir les potencials víctimes de violència masclista, xacra que s'ha cobrat ja 17 morts en el que va de 2020 i 1.050 des de la creació de registres oficials per part de la Delegació del Govern contra la Violència de Gènere.

És important, en aquest aspecte, recordar que el telèfon 016 atén a totes les víctimes de violència masclista, les 24 hores, i en 51 idiomes. No deixa rastre en la factura, si bé és necessari esborrar la trucada del registre del propi mòbil.

Així mateix, amb motiu de la crisi del coronavirus, s'ha posat en marxa un segon número, el 900 580 888, també disponible per a aquests casos. Per part seua, els menors poden dirigir-se al telèfon de la Fundació Anar: 900 20 20 10.

Els estudiants tornen al campus Els estudiants tornen al campus
Alumnes de segon, tercer i quart curs de graus i dobles graus.
CWTS Leiden Ranking CWTS Leiden Ranking
La UPV, politècnica espanyola amb major impacte científic.
ARWU 2020 ARWU 2020
El rànquing de Shanghái consolida a la UPV com a millor politècnica d'Espanya.
Excel·lència i vocació internacional Excel·lència i vocació internacional
La UPV, top 5 nacional i líder de la Comunitat en Horizon 2020.
Pavelló esportiu convertit en aula Pavelló esportiu convertit en aula
A partir del curs 2020/2021, comptarà amb un aforament màxim de 330 estudiants.
El primer és LoPrimero El primer és LoPrimero
Eres alumne preuniversitari i vols estudiar el curs que ve al Campus d'Alcoi de la UPV?
Cursos MOOC de valencià per a la preparació dels nivells B2, C1 i C2 Cursos MOOC de valencià per a la preparació dels nivells B2, C1 i C2
Cursos en línia, massius i gratuïts de la UPV.