Habilita el teu equip per a treballar en remot

Consulta la guia ad hoc per a connectar-te al teu ordinador del lloc de treball.

[ 23/03/2020 ]

D'acord amb l'última resolució del rector, demà dilluns és ja un dia de treball, amb les circumstàncies que tots coneixem. La gran majoria de tots nosaltres haurem de fer-ho des dels nostres domicilis, la qual cosa afig una nova dificultat que esperem puguem resoldre amb encert.

Hem preparat una guia ad hoc per a realitzar una connexió remota al vostre ordinador del lloc de treball que teniu en la UPV, perquè ens sembla la solució més senzilla per a poder treballar en remot. Pots accedir a la pàgina mitjançant el següent enllaç.

En general, els ordinadors del lloc ja estan habilitats per a això pel que, seguint les indicacions, podries configurar la connexió des del teu domicili. No obstant això, si no t'és possible, posa't en contacte amb el personal tècnic de suport del teu centre o unitat, o amb el CAU del ASIC, mitjançant l'aplicació gregal, correu gregal@upv.es , o en el telèfon 963 877 750.

Podràs Podràs
Podràs triar la UPV per mil raons.
Dispensa d'assistència presencial Dispensa d'assistència presencial
Per als estudiants de màster.
Màsters  Universitaris Màsters Universitaris
Obert el termini del 25 de maig al 12 de juny.
Inici del curs 2020-21
Coneix el model d'ensenyament i les dates acordades pels rectors i la GV.
10 dies de dol oficial 10 dies de dol oficial
Avui dimecres, a les 12 h, minut de silenci per les víctimes de la pandèmia.
Horaris, reunions, viatges... Horaris, reunions, viatges...
Consulta la nova resolució del Rectorat per a la incorporació progressiva.
Nou Campusviu digital Nou Campusviu digital
Llancem un nou periòdic Campusviu digital i interactiu.