Habilita el teu equip per a treballar en remot

Consulta la guia ad hoc per a connectar-te al teu ordinador del lloc de treball.

[ 23/03/2020 ]

D'acord amb l'última resolució del rector, demà dilluns és ja un dia de treball, amb les circumstàncies que tots coneixem. La gran majoria de tots nosaltres haurem de fer-ho des dels nostres domicilis, la qual cosa afig una nova dificultat que esperem puguem resoldre amb encert.

Hem preparat una guia ad hoc per a realitzar una connexió remota al vostre ordinador del lloc de treball que teniu en la UPV, perquè ens sembla la solució més senzilla per a poder treballar en remot. Pots accedir a la pàgina mitjançant el següent enllaç.

En general, els ordinadors del lloc ja estan habilitats per a això pel que, seguint les indicacions, podries configurar la connexió des del teu domicili. No obstant això, si no t'és possible, posa't en contacte amb el personal tècnic de suport del teu centre o unitat, o amb el CAU del ASIC, mitjançant l'aplicació gregal, correu gregal@upv.es , o en el telèfon 963 877 750.

La UPV supera amb nota l’inici de la docència virtual La UPV supera amb nota l’inici de la docència virtual
Més de 16.000 usuaris actius en Microsoft Teams i prop de 10.000 en Office 365.
Comunicat de Direcció Comunicat de Direcció
Restriccions en l'accés al Campus d'Alcoi.
Coronavirus Makers Coronavirus Makers
El Campus d'Alcoi de la UPV posa a disposició 7 impressores 3D.
Organització de la Docència Distància 2 Organització de la Docència Distància 2
Comunicat núm.2 de Direcció d'estudis.
Castelló, Alacant i València, entre les més beneficiades Castelló, Alacant i València, entre les més beneficiades
Les mesures per a lluitar contra el COVID-19 redueixen un 64% de mitjana la contaminació de l'aire a Espanya.
Noves mesures excepcionals Noves mesures excepcionals
L'última resolució del rector modifica el funcionament de la UPV.
Vicerectorat d'Alumnat Vicerectorat d'Alumnat
Comunicat del Vicerectorat d'Alumnat, Cultura i Esport.