UNIferia 2020

Vols estudiar a la UPV? Informa-te'n en la I Fira Virtual de Màsters Oficials, a través de xats individualitzats, del 23 al 27 de març.

[ 24/03/2020 ]
UNIferia 2020

La CRUE Universitats Espanyoles celebra, des del dilluns 23 fins al pròxim divendres 27 de març, la primera edició d'UNIferia Màsters Oficials, el saló virtual que ofereix informació individualitzada –a través de canals de xat accessibles també per a persones amb alguna discapacitat sensorial– sobre l'oferta acadèmica de màsters oficials (places, preus, serveis, allotjament, formalització de matrícula, opcions d'internacionalització, etc.) d'un total de 54 universitats espanyoles, entre les quals hi ha la Universitat Politècnica de València (UPV).

Responent a la situació generada per la crisi del COVID-19, que impedeix la celebració d'esdeveniments presencials, l’alumnat potencial pot, a través d'aquesta plataforma virtual, vèncer les fronteres geogràfiques i temporals per a informar-se i interactuar amb els diferents serveis d'informació i orientació de les institucions participants.

Informació general i cercador de títols

En el punt d'informació principal, les persones usuàries poden trobar dades generals sobre el sistema universitari espanyol, així com un cercador per a localitzar títols de les universitats participants en la fira.

A través d'aquesta acció, UNIferia fa un pas més en la voluntat de posar a la disposició de l’alumnat potencial la major quantitat possible d'informació acadèmica, afegint la Fira Virtual de Màsters Oficials a la de Graus, la segona edició de la qual va tenir lloc el mes de febrer passat.

Més informació:

La UPV supera amb nota l’inici de la docència virtual La UPV supera amb nota l’inici de la docència virtual
Més de 16.000 usuaris actius en Microsoft Teams i prop de 10.000 en Office 365.
Comunicat de Direcció Comunicat de Direcció
Restriccions en l'accés al Campus d'Alcoi.
Coronavirus Makers Coronavirus Makers
El Campus d'Alcoi de la UPV posa a disposició 7 impressores 3D.
Organització de la Docència Distància 2 Organització de la Docència Distància 2
Comunicat núm.2 de Direcció d'estudis.
Castelló, Alacant i València, entre les més beneficiades Castelló, Alacant i València, entre les més beneficiades
Les mesures per a lluitar contra el COVID-19 redueixen un 64% de mitjana la contaminació de l'aire a Espanya.
Noves mesures excepcionals Noves mesures excepcionals
L'última resolució del rector modifica el funcionament de la UPV.
Vicerectorat d'Alumnat Vicerectorat d'Alumnat
Comunicat del Vicerectorat d'Alumnat, Cultura i Esport.