UNIferia 2020

Vols estudiar a la UPV? Informa-te'n en la I Fira Virtual de Màsters Oficials, a través de xats individualitzats, del 23 al 27 de març.

[ 24/03/2020 ]
UNIferia 2020

La CRUE Universitats Espanyoles celebra, des del dilluns 23 fins al pròxim divendres 27 de març, la primera edició d'UNIferia Màsters Oficials, el saló virtual que ofereix informació individualitzada –a través de canals de xat accessibles també per a persones amb alguna discapacitat sensorial– sobre l'oferta acadèmica de màsters oficials (places, preus, serveis, allotjament, formalització de matrícula, opcions d'internacionalització, etc.) d'un total de 54 universitats espanyoles, entre les quals hi ha la Universitat Politècnica de València (UPV).

Responent a la situació generada per la crisi del COVID-19, que impedeix la celebració d'esdeveniments presencials, l’alumnat potencial pot, a través d'aquesta plataforma virtual, vèncer les fronteres geogràfiques i temporals per a informar-se i interactuar amb els diferents serveis d'informació i orientació de les institucions participants.

Informació general i cercador de títols

En el punt d'informació principal, les persones usuàries poden trobar dades generals sobre el sistema universitari espanyol, així com un cercador per a localitzar títols de les universitats participants en la fira.

A través d'aquesta acció, UNIferia fa un pas més en la voluntat de posar a la disposició de l’alumnat potencial la major quantitat possible d'informació acadèmica, afegint la Fira Virtual de Màsters Oficials a la de Graus, la segona edició de la qual va tenir lloc el mes de febrer passat.

Més informació:

Podràs Podràs
Podràs triar la UPV per mil raons.
Comunicat UPV sobre la docència Comunicat UPV sobre la docència
La institució habilitarà un model híbrid per al curs 2020/2021.
El primer és LoPrimero El primer és LoPrimero
Eres alumne preuniversitari i vols estudiar el curs que ve al Campus d'Alcoi de la UPV?
Màsters  Universitaris Màsters Universitaris
Obert el termini del 25 de maig al 12 de juny.
Premis 'FUTURO' del Campus d'Alcoi de la UPV Premis 'FUTURO' del Campus d'Alcoi de la UPV
La finalitat és premiar als millors expedients de Ciència de 4t d'ESO del curs 2019-2020.
Biblioteca només per a préstec i devolució Biblioteca només per a préstec i devolució
Des del dimarts 7 de juliol en horari de 9 a 14 i de 15 a 20 hores.