Dubtes sobre el COVID-19?

La UPV posa a la teua disposició a Carina, el nou assistent virtual que respon a les teues preguntes sobre el coronavirus.

[ 26/03/2020 ]
Carina, asistente virtual

Si tens qualsevol dubte sobre el coronavirus, pregunta a Carina, el nou assistent virtual especialitzat en el COVID -19 que la Universitat Politècnica de València (UPV) posa a disposició de la seua comunitat universitària i, en general, de qualsevol persona interessada que vulga utilitzar-lo (ho trobaràs en la part de baix de la teua pantalla, a la dreta).

Desenvolupat per un grup multidisciplinari de personal expert de 1million bot en diferents àrees de coneixement (biologia, sociologia, lingüística, tècnica), Carina extrau informació de fonts oficials –Organització Mundial de la Salut (OMS), Ministeri de Sanitat, Center For Disease, Control and Prevention…– per a respondre als dubtes que ara mateix hi ha en la població i que estan col·lapsant els serveis d'informació i els centres sanitaris.

Basat en intel·ligència artificial, Carina contesta a totes les preguntes bàsiques i moltes d’especialitzades sobre el COVID-19: contagi, símptomes, prevenció i mesures derivades de l'alerta del govern.

Què vols saber sobre el coronavirus? Carina respon.

La UPV supera amb nota l’inici de la docència virtual La UPV supera amb nota l’inici de la docència virtual
Més de 16.000 usuaris actius en Microsoft Teams i prop de 10.000 en Office 365.
Comunicat de Direcció Comunicat de Direcció
Restriccions en l'accés al Campus d'Alcoi.
Coronavirus Makers Coronavirus Makers
El Campus d'Alcoi de la UPV posa a disposició 7 impressores 3D.
Organització de la Docència Distància 2 Organització de la Docència Distància 2
Comunicat núm.2 de Direcció d'estudis.
Castelló, Alacant i València, entre les més beneficiades Castelló, Alacant i València, entre les més beneficiades
Les mesures per a lluitar contra el COVID-19 redueixen un 64% de mitjana la contaminació de l'aire a Espanya.
Noves mesures excepcionals Noves mesures excepcionals
L'última resolució del rector modifica el funcionament de la UPV.
Vicerectorat d'Alumnat Vicerectorat d'Alumnat
Comunicat del Vicerectorat d'Alumnat, Cultura i Esport.