Dubtes sobre el COVID-19?

La UPV posa a la teua disposició a Carina, el nou assistent virtual que respon a les teues preguntes sobre el coronavirus.

[ 26/03/2020 ]
Carina, asistente virtual

Si tens qualsevol dubte sobre el coronavirus, pregunta a Carina, el nou assistent virtual especialitzat en el COVID -19 que la Universitat Politècnica de València (UPV) posa a disposició de la seua comunitat universitària i, en general, de qualsevol persona interessada que vulga utilitzar-lo (ho trobaràs en la part de baix de la teua pantalla, a la dreta).

Desenvolupat per un grup multidisciplinari de personal expert de 1million bot en diferents àrees de coneixement (biologia, sociologia, lingüística, tècnica), Carina extrau informació de fonts oficials –Organització Mundial de la Salut (OMS), Ministeri de Sanitat, Center For Disease, Control and Prevention…– per a respondre als dubtes que ara mateix hi ha en la població i que estan col·lapsant els serveis d'informació i els centres sanitaris.

Basat en intel·ligència artificial, Carina contesta a totes les preguntes bàsiques i moltes d’especialitzades sobre el COVID-19: contagi, símptomes, prevenció i mesures derivades de l'alerta del govern.

Què vols saber sobre el coronavirus? Carina respon.

Podràs Podràs
Podràs triar la UPV per mil raons.
Màxima presencialitat Màxima presencialitat
Juan Ignacio Torregrosa López explica els detalls i novetats sobre el pròxim curs.
El primer és LoPrimero El primer és LoPrimero
Eres alumne preuniversitari i vols estudiar el curs que ve al Campus d'Alcoi de la UPV?
Màsters  Universitaris Màsters Universitaris
Obert el termini del 25 de maig al 12 de juny.
Cursos de valencià 2020-21 Cursos de valencià 2020-21
Inscripció fins al 18 de setembre.
Congrés Internacional de Direcció i Enginyeria de Projectes Congrés Internacional de Direcció i Enginyeria de Projectes
Finalitza la 24a edició del congrés.
Comunicat UPV sobre la docència Comunicat UPV sobre la docència
La institució habilitarà un model híbrid per al curs 2020/2021.