Ajudes d'acció social

Oberta, fins al 24 d'abril, la convocatòria per a estudiants matriculats en el present curs acadèmic 2019-2020.

[ 27/03/2020 ]
Ajudes d'acció social

Amb la finalitat de donar suport a tots aquells estudiants de la Universitat Politècnica de València (UPV) que acrediten una situació personal o familiar d'especial necessitat econòmica durant el present curs acadèmic, la UPV ha posat en marxa la seua convocatòria d'ajudes d'acció social, el termini de presentació de sol·licituds de la qual està obert des d'avui dimecres, 25 de març, fins el divendres 24 d'abril de 2020 (tots dos inclusivament).

La convocatòria, que permetrà exempcions totals o parcials fins a un límit de 900 euros en taxes per serveis acadèmics corresponents a crèdits de primera o segona matrícula, està dirigida exclusivament a alumnes matriculats en estudis oficials impartits en la UPV, excepte els de doctorat.

La sol·licitud, via Intranet

La sol·licitud haurà d'emplenar-se mitjançant el formulari accessible per via telemàtica que es troba disponible en la informació personalitzada de l'alumne o alumna (Intranet). Una vegada emplenada i annexats els documents acreditatius pertinents, la sol·licitud serà enviada pel procediment telemàtic establit, quedant així presentada amb caràcter general.

La present convocatòria compleix l'article 45.4 de la Llei orgànica 6/2001 de 21 de desembre, que exhorta a les universitats a instrumentar una política de beques i ajudes als estudiants a fi que ningú quede exclòs de l'estudi universitari per raons econòmiques.

En aqueix sentit, la Junta de Govern de la UPV ja havia acordat, el 26 de març de 1998, la creació de la Comissió d'Acció Social, a la qual va encomanar la gestió de les convocatòries d'ajudes socials que atengueren situacions de necessitat econòmica, desemparament o solidaritat humanitària.

Podràs Podràs
Podràs triar la UPV per mil raons.
Dispensa d'assistència presencial Dispensa d'assistència presencial
Per als estudiants de màster.
Màsters  Universitaris Màsters Universitaris
Obert el termini del 25 de maig al 12 de juny.
Inici del curs 2020-21
Coneix el model d'ensenyament i les dates acordades pels rectors i la GV.
10 dies de dol oficial 10 dies de dol oficial
Avui dimecres, a les 12 h, minut de silenci per les víctimes de la pandèmia.
Horaris, reunions, viatges... Horaris, reunions, viatges...
Consulta la nova resolució del Rectorat per a la incorporació progressiva.
Nou Campusviu digital Nou Campusviu digital
Llancem un nou periòdic Campusviu digital i interactiu.