Premis Sandalio Miguel-María Aparicio

Convocats per la Fundació Institució Cultural Domus.

[ 27/03/2020 ]
21a edició Premis Sandalio - María Aparicio

La Fundació Institució Cultural DOMUS convoca la 21a EDICIÓ dels PREMIS SANDALIO MIGUEL - MARÍA APARICIO, dotats amb 9.000 euros, per a l'estudi de les manques i necessitats de la ciutat de València. Solucions aplicables.

Els Premis tenen per objecte promoure la investigació sobre les manques i necessitats específiques de la ciutat de València, en els següents àmbits:

• Social, econòmic o jurídic.
  • Salut física i mental.
  • Infraestructures i mig-ambient.
  • Religió, cultura, educació, oci i serveis.

Els premis estan dirigits a universitaris, investigadors, equips d'investigació o qualsevol persona o col·lectiu capaç de presentar un projecte que detecte una necessitat de la ciutat de València en qualsevol dels àmbits assenyalats anteriorment.

Els treballs hauran d'anar acompanyats de forma preceptiva, de la solució o solucions pràctiques i aplicables, degudament desenvolupades i podran presentar-se fins al 30 de setembre de 2020.

Els treballs poden ser projectes fi de carrera, treballs de màster, tesis doctorals o treballs de recerca, inèdits o publicats durant els dos últims anys, de caràcter innovador.

No podran presentar-se treballs que ja hagen obtingut un altre premi anterior.

S'atorgaran dos premis, el primer de 6.010,12 euros i el segon de 3.005,06 euros.

Podràs Podràs
Podràs triar la UPV per mil raons.
Dispensa d'assistència presencial Dispensa d'assistència presencial
Per als estudiants de màster.
Màsters  Universitaris Màsters Universitaris
Obert el termini del 25 de maig al 12 de juny.
10 dies de dol oficial 10 dies de dol oficial
Avui dimecres, a les 12 h, minut de silenci per les víctimes de la pandèmia.
Inici del curs 2020-21
Coneix el model d'ensenyament i les dates acordades pels rectors i la GV.
Horaris, reunions, viatges... Horaris, reunions, viatges...
Consulta la nova resolució del Rectorat per a la incorporació progressiva.
Com garantir les recomanacions sanitàries de distància? Com garantir les recomanacions sanitàries de distància?
La UPV posa en marxa un mapa de densitat en temps real per a evitar aglomeracions.