Missatges de Direcció a l'alumnat del Campus

Fase 1 de la desescalada. #EsteVirusLoParamosUnidos

[ 31/03/2020 ]

La Fase 1 de la desescalada ja contempla algunes activitats d'investigació dins del campus A partir de l'11 de maig (FASE 1 de desescalada anunciada pel govern central en la major part d'Espanya), es contempla la reincorporació a alguns dels laboratoris de personal d'investigació.

Juan Ignacio Torregrosa, Director del Campus d'Alcoi de la Universitat Politècnica de València (UPV), informa que la universitat ja ha començat a plantejar el retorn d'algunes activitats.

Indica que s'estan realitzant "procediments interns per a garantir la seguretat dels investigadors i les condicions higièniques i de desinfecció". La intenció és donar "una mica de normalitat a aquesta situació tan anormal", atenent sempre les recomanacions sanitàries.

El director recorda que la UPV ha habilitat un nou blog on es dóna consells tant a professorat com a alumnes Virtual UPV.

Molt ànim!

#EsteVirusLoParamosUnidos

Més missatges del Director

Podràs Podràs
Podràs triar la UPV per mil raons.
Dispensa d'assistència presencial Dispensa d'assistència presencial
Per als estudiants de màster.
Màsters  Universitaris Màsters Universitaris
Obert el termini del 25 de maig al 12 de juny.
10 dies de dol oficial 10 dies de dol oficial
Avui dimecres, a les 12 h, minut de silenci per les víctimes de la pandèmia.
Inici del curs 2020-21
Coneix el model d'ensenyament i les dates acordades pels rectors i la GV.
Horaris, reunions, viatges... Horaris, reunions, viatges...
Consulta la nova resolució del Rectorat per a la incorporació progressiva.
Com garantir les recomanacions sanitàries de distància? Com garantir les recomanacions sanitàries de distància?
La UPV posa en marxa un mapa de densitat en temps real per a evitar aglomeracions.