Hackathon Virtual #MuchoPorHacer

Aquesta iniciativa impulsada per IDEES UPV i la Càtedra de Cultura Directiva i Empresarial, se celebrarà els dies 21 i 22 d'abril.

[ 16/04/2020 ]
Hackathon Virtual #MuchoPorHacer

La UPV posa en marxa el Hackathon Virtual #MuchoPorHacer, que se celebrarà els dies 21 i 22 d'abril.

Es tracta d'una iniciativa impulsada per IDEES UPV i la Càtedra de Cultura Directiva i Empresarial, en col·laboració amb entitats de l'ecosistema emprenedor, d'investigació i ocupació de la UPV, entre les quals destaquen StartUPV i el Servei Integrat d'Ocupació (SIE) UPV.

En aquesta trobada online, universitaris, emprenedors, investigadors i membres de la societat en general, a través de la pàgina web muchoporhacer.upv.es, proposaran respostes i solucions a reptes fonamentals sorgits de la nova realitat plantejada per la COVID-19.

Els equips inscrits treballaran en un entorn obert, de manera col·laborativa, amb l'ajuda de mentors i experts encarregats d'assessorar i supervisar les idees en les quals es teletreballe, i que després es podran presentar al #EUvsVIRUS Challenge, llançat per la Unió Europea.

L'objectiu del hackathon és posar en coneixement de la societat les solucions als nous reptes que la situació actual planteja per al futur, així com donar suport i seguiment a les idees que puguen implementar-se en el mercat de manera immediata.

Més informació

Podràs Podràs
Podràs triar la UPV per mil raons.
Dispensa d'assistència presencial Dispensa d'assistència presencial
Per als estudiants de màster.
Màsters  Universitaris Màsters Universitaris
Obert el termini del 25 de maig al 12 de juny.
Inici del curs 2020-21
Coneix el model d'ensenyament i les dates acordades pels rectors i la GV.
10 dies de dol oficial 10 dies de dol oficial
Avui dimecres, a les 12 h, minut de silenci per les víctimes de la pandèmia.
Horaris, reunions, viatges... Horaris, reunions, viatges...
Consulta la nova resolució del Rectorat per a la incorporació progressiva.
Nou Campusviu digital Nou Campusviu digital
Llancem un nou periòdic Campusviu digital i interactiu.