Les PAU, al juliol i setembre

Segons ha indicat la Generalitat Valenciana, seguint les instruccions del Ministeri d'Educació i Formació Professional, l'EBAU es realitzarà en els propis instituts.

[ 26/04/2020 ]
Les PAU, al juliol i setembre

Com a conseqüència de l'actual situació generada per la pandèmia de COVID-19, la realització de les proves d'accés a la universitat (PAU), recentment canviades de nom com a avaluacions de batxillerat per a l'accés a la universitat (ABAU), es durà a terme en dates diferents a les habituals.

Seguint les instruccions del Ministeri d'Educació i Formació Professional, la Comissió Gestora dels Processos d'Accés i Preinscripció a les Universitats Públiques del Sistema Universitari Valencià ha establit que les proves de les PAU es realitzaran els dies 7, 8 i 9 de juliol. Les notes es faran públiques el 17 de juliol, i els dies per a demanar la revisió seran el 18, el 20 i el 21 del mateix mes. Les notes definitives seran publicades el 24 de juliol, la preinscripció s'obrirà l'1 de juliol i la seua resolució es publicarà el 28 de juliol.

2a convocatòria

En el cas de la segona convocatòria, les proves tindran lloc els dies 8, 9 i 10 de setembre; les notes es faran públiques el 16 de setembre, i els dies per a demanar la revisió seran el 17, el 18 i el 21 del mateix mes. Les notes definitives seran publicades el 22 de setembre i el termini per a la preinscripció s'ha establit del 14 al 21 de setembre.

Majors de 25 i 45 anys

Per part seua, les proves per a majors de 25 i 45 anys es faran els dissabtes 4 i 11 de juliol. Les notes es faran públiques el 16 de juliol i, després del període de reclamacions, les notes definitives seran publicades el 24 de juliol.

Podràs Podràs
Podràs triar la UPV per mil raons.
Dispensa d'assistència presencial Dispensa d'assistència presencial
Per als estudiants de màster.
Màsters  Universitaris Màsters Universitaris
Obert el termini del 25 de maig al 12 de juny.
Inici del curs 2020-21
Coneix el model d'ensenyament i les dates acordades pels rectors i la GV.
10 dies de dol oficial 10 dies de dol oficial
Avui dimecres, a les 12 h, minut de silenci per les víctimes de la pandèmia.
Horaris, reunions, viatges... Horaris, reunions, viatges...
Consulta la nova resolució del Rectorat per a la incorporació progressiva.
Nou Campusviu digital Nou Campusviu digital
Llancem un nou periòdic Campusviu digital i interactiu.